רשלנות רפואית – מה אפשר לעשות בנידון?

הבנתם, אחרי הטיפול הרפואי שקיבלתם, שלמעשה הרופא שלכם לא טיפל בכם כמו שצריך? במקום לאבחן את המחלה שלכם מראש כפי שהיא ולתת לכם טיפול מתאים הוא למעשה חשב שמדובר על מחלה אחרת והטיפול רק החמיר את המצב? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שגם אתם, כמו אנשים רבים אחרים במדינה, נפלתם קורבן לעוד מקרה של רשלנות רפואית. למרות הרצון הטוב של כל הרופאים לתת שירות וטיפול נפלא למטופלים שלהם, גם הרופאים הם בני אדם. משמעות הדברים היא שגם הם עושים טעויות ולעיתים הטעויות הללו נובעות מרשלנות רפואית ומהתנהגות לא מקצועית. לכן, אם זה גם המקרה שלכם, או שנדמה לכם שזה המקרה שממנו אתם סובלים, כדאי שתעשו משהו בנידון. אומנם לא תמיד ניתן יהיה להחזיר את המצב לקדמותו כי אולי הרופא גרם לכם לנזק בלתי הפיך, אך יחד עם זאת, לפחות אפשר להגיש תביעה. הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית זה משהו שהפך להיות מאוד נפוץ בישראל בשנים האחרונות, אז למה שלא תשקלו זאת גם אתם?

 

לפרטים: https://www.df-law.co.il

 

מדוע אתם חייבים עורך דין מוביל?

האמת היא שבכל פעם כשאתם רוצים להגיש תביעה ולא משנה אם תביעה פלילית, מקרקעין או כל תחום אחר – אתם צריכים עורך דין מקצועי. לכן ברור מדוע גם כאשר אתם חושבים על הגשת תביעת רשלנות רפואית תרצו לבחור עורך דין שבאמת אפשר לסמוך עליו, כי למה שתתפשרו על העניין הזה? המקצועיות של עוה"ד היא הדבר החשוב ביותר כי בסופו של דבר רק אם יהיה לכם עו"ד מוביל ומקצועי תוכלו להרגיש שיש לכם על מי לסמוך. קחו בחשבון שבמסגרת התהליך הזה יהיה עליכם לוותר על החיסיון הרפואי שלכם ותצטרכו לעבוד בצורה גלויה ושקופה מול עוה"ד. מצד שני, זו הדרך היחידה שיש לבנות את תיק התביעה ולכן עליכם להשלים עם המצב.

 

רשלנות רפואית - תביעה

 

האם יש סיכוי שבאמת תנצחו בתביעה?

לא אחת שמעתם על אנשים שהגישו תביעות רשלנות רפואית ולא באמת יצאו מרוצים? הם לא ניצחו כי הרופא הגיע עם סוללה של עורכי דין? בית החולים שבו עבד הרופא הגן על הרופא בחירוף נפש? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה המצב. אתם יכולים להיות בטוחים שאם במקרה שלכם אכן מדובר על רשלנות רפואית ואם יהיה לכם עו"ד מצוין – יש לכם סיכוי טוב לנצח. אומנם זה נכון שלא תמיד הפיצוי הכלכלי שתקבלו מהרופא ישנה את מה שקרה או יגרום לכך שתשכחו מהנזק שנגרם לכם, אך הפיצוי תמיד מסייע בכך. כמו כן, אם הרופא ייתן את הדין על מעשיו סביר להניח שבעתיד הוא כבר ינהג אחרת ולא יפגע בעוד מטופלים. לכן אין סיבה לוותר מראש ובהחלט כדאי לצאת למאבק אם אתם חושבים שהצד איתכם ואם אכן נפגעתם מהרופא המטפל.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עד מומחה או מומחה משפטי - מה זה
עורך דין רשלנות רפואית
4 דגשים עיקריים לזיהוי מומחה בכל תחום אפשרי

מומחים קיימים בכל תחום מקצועי בעולם, החל בעבודת כפיים, כמו אינסטלציה, בנייה ונגרות וכלה בתחומים אקדמיים, כמו רפואה, פיזיקה, חינוך ועוד. מומחה עשוי להיות כל אדם שיש לו מספיק ניסיון,

בית משפט
עורך דין תעבורה
עשיתם תאונה עם רכב חברה – מה ניתן לעשות?

רכבי חברה הם פתרון תחבורתי נהדר, ובונוס מפנק למנהלים ולעובדים כאחד. כאשר עושים תאונה עם רכב חברה, יש מספר צעדים שחשוב מאוד לנקוט מהר ככל האפשר, כדי למנוע פגיעה אישית