כל התשובות לשאלה למה כדאי להתייעץ עם עורך דין מיסים

עברתם עבירת מיסים כלשהי? ידעתם שאתם עוברים אותה? או שאולי עברתם את העבירה הזאת מתוך בלגאן שהיה לכם בחשבונות העסק ולא היה לכם מושג שאתם עושים זאת? כמו שאתם בוודאי יודעים, אי ידיעת החוק אינה פוטרתם אתכם מעונש ולכן, אם הגיעו אליכם נציגי רשויות המיסים, זה כבר עלול להיות מאוחר מידי. לכן בשלב הזה יש דבר אחר חשוב מאוד שתוכלו לעשות כדי להגן על עצמכם וכדי לדאוג כמה שיותר טוב לאינטרסים שלכם, והוא: לפנות עוד היום אל עו"ד מיסים שיוכל לעזור לכם. העניין הוא שעורך דין מיסים יוכל לעשות את ההבדל בין:

 

  • מאסר בפועל למאסר על תנאי
  • מאסר על תנאי לעבודות שירות
  • קנס של מאות אלפי שקלים ובין קנס סמלי

 

ולכן לא כדאי לכם לוותר על השירות שאיש מקצוע שכזה יוכל להעניק לכם.

כל התשובות לשאלה

באיזה שלב כדאי לפנות לעוה"ד?

 

עוד טעות נפוצה שהרבה מאוד אנשים עושים, היא לחכות ולראות מה יקרה. כלומר, האם מבינים שהם מואשמים במשהו אך רוצים לראות לאן הדברים יתפתחו ועד כמה העניין חמור ובהתאם לכך לבחור האם לפנות לעורך דין מיסים או לא. אנחנו כאן כי לעצור אתכם מהטעות הזאת, שכן ככל שתקבלו שירות וייעוץ מעו"ד כזה מוקדם יותר, כך תוכלו למזער את הטעויות שלכם. אין שום סיבה שבגללה, רק כיוון שאתם מנוסים ולא בקיאים בתחום הזה, אתם צריכים להפוך את העניין לעוד יותר מורכב ולסבך את עצמכם עוד יותר. לכן, אם תפנו כמה שיותר מהר לעו"ד מוביל תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לכם בצורה הטובה ביותר.

 

נסו לקבל כמה שיותר המלצות על עוה"ד

 

אפילו שאתם לחוצים ולמרות שהייתם רוצים שכבר יהיה לכם עורך דין מיסים שתוכלו להפקיד בידיו את הטיפול בעניינים שלכם, כן כדאי לעשות כמה בירורים מראש. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת שאתם מפקידים את העניינים שלכם בידי מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו ולכן יש משמעות לשאלה האם חוות הדעת לגבי עוה"ד חיוביות או לא. ככל שתקבלו יותר המלצות וככל שתקראו יותר חוות דעת חיוביות באינטרנט, כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי ההחלטה שלכם. זכרו שאומנם תשלמו לעורך הדין שלכם לא מעט שכר טרחה אך לא כדאי לוותר על כך וזה גם לא המקום שבו כדאי לכם לנסות לחסוך כמה שקלים.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין
האם חייב עורך דין מקרקעין לעסקת נדלן

עורך דין לענייני נדל"ן או מקרקעין הוא עורך דין שעבר התמחות בתחום זה במסגרת עבודה במשרד עורכי דין לענייני נדל"ן ובהגשת תביעות ובכתיבת חוזים בתחום הנדל"ן. ישנם מקרים רבים ושונים

איש חוק
עורך דין פשיטת רגל
אילו סנקציות קיימות בהוצאה לפועל?

בעל חוב יכול לפתוח הליך בהוצאה לפועל באמצעות מימוש שטר או המחאה, או אם ניתן פסק דין לטובתו. כאשר נפתח לחייב תיק בהוצאה לפועל, נשלחת אליו אזהרה ועליו לפעול תוך