מנהלים תביעה מול הבנק? עורך דין בנקים יעזור לכם

אם הגעתם למסקנה שרק תביעה היא הדרך להגיע לפתרון, בסכסוך מורכב שאתם מנהלים מול הבנק שלכם, חשוב לשכור עורך דין בנקים שזוהי ההתמחות שלו. עורכי דין מסווגים לפי הסמכתם לעסוק בנושאים משפטיים שונים ולכן הבקיאות של כל פרקליט יכולה להיות שונה. אבל עורך דין שניהל וטיפל בתביעות של לקוח נגד הבנק ויש לו את הידע והניסיון בתחום הזה בדיוק, יהווה את הייצוג המשפטי הטוב ביותר שאתם מבקשים לעצמכם.

למה זה עשוי להיות משתלם לתבוע את הבנק?

על אף ההוצאה הלא נמוכה שכרוכה בשכירת שירותיו של עורך דין כמו עורך דין אורדן, חשוב שיהיה מי שיהווה את הקול שלכם במשפט, במיוחד כאשר הברירה האחרת עלולה לעלות לכם הרבה יותר כסף. אנשים שמצויים בחובות או שיש להם סכסוך עם הבנק במשך הרבה שונים, הרבה פעמים מוותרים על הזכויות הבסיסיות שלהם, ונותנים לבנק לרמוס אותם בצורה בלתי הוגנת ולעיתים אפילו שלא כדין.

מסיבה זו, ובמיוחד כדי למנוע נזקים כלכליים עתידיים שעלולים להיות אדירים – כדאי לבחור עורך דין המתמצא היטב בתביעות נגד בנקים, ולאפשר לו לסייע לכם לקבל את מלוא הזכויות שלכם כחוק, ולא משנה מה מצבכם הכלכלי. אם אתם בצד הצודק – שכירת עורך הדין תוכיח את עצמה, ואתם תוכלו להימנע מהרבה מאוד עוגמת נפש, שעלולה הייתה להגיע בשלב מאוחר יותר, אילו הייתם חוששים, מוותרים ונמנעים מלהגיש את התביעה.

האם עורך דין בנקים יכול להבטיח לכם זכייה בתיק?

הפרקליט שלכם לא יכול להגיע עם "תעודת ביטוח", אבל הוא כן יכול למצות את הפוטנציאל של התביעה, ולמזער את הפגיעה בלקוח למינימום האפשרי. כאשר למשל אדם תובע את הבנק, על כך שחוב שצבר תפח בצורה בלתי סבירה בתוך זמן קצר, אין הוא יכול לצפות שהתביעה תוביל לכך שהחוב כולו יימחק כלא היה. עם זאת, סיוע משפטי ותביעה כנגד הבנק על ניהול שרירותי של המקרה מול הלקוח, ייתכן ותצמצם את החוב ואת הריבית המנופחת שהצטרפה אליו ויצרה את הסכום הגבוה שעמו נאלץ הלקוח להתמודד. פתרון כזה הוא למעשה מיטבי עבור מי שנמצא בחוב, ויכול לאחר המשפט שניהל מול הבנק, לקבל תנאים טובים הרבה יותר לניהול החוב ופרעונו, לעומת הסיטואציה שיכולה הייתה להיות ללא הגשת התביעה.

מנהלים תביעה

מתי כדאי לבקש עצה מקצועית מעורך דין, על אף שלא מתכוונים לתבוע את הבנק?

במידה והלקוח חושש מהערכאה המשפטית או בטוח ביכולתו לנהל את העניין שלו מול הבנק בתוך כותלי הבנק עצמו, חשוב שיגיע לשיחות עם ההנהלה כאשר הוא מוכן ויודע בדיוק כיצד להציג את עמדתו. עצות מקצועיות של עורך דין שמתעסק במהלך עבודתו בתביעות שונות נגד בנקים, יוכלו להועיל מאוד בניסיון להשאיר את הסכסוך עם הבנק מחוץ לבית המשפט. במידה וניהול המקרה מידרדרת ואין מגיעים לעמק השווה, מומלץ בהחלט להגיש תביעה.

טיפ לבחירת עורך דין בנקים              

חשוב להכיר היטב את המקרים שבהם עסק עורך הדין שלכם בעבר, ולנסות למצוא פרקליט בעל ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בתביעות דומות. היכולת שלכם לבטוח בעורך דין שמייצג אתכם, תתרום רבות לתחושת הביטחון שלכם ולניהול תהליך משפטי הנהיר ללקוח, לקבלת תוצאה משביעת רצון.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוֹבֵד
עריכת דין
מתי עובד שפוטר מעבודתו זכאי לפיצויי פיטורים

פיצויים הם סכום כספי אשר עובדים זכאים לקבל לאחר תקופה מסוימת במקום העבודה, ובמקרה שהם פוטרו ממקום עבודה זה. במקרים מסוימים, עובדים זכאים לקבלת פיצויים גם במקרה שהתפטרו בעצמם ממקום

שופט
עריכת דין
מה מוגדר כתאונת עבודה ומהם סוגי הפגיעות

לאחרונה שמענו על כמה מכרים שלנו שלצערנו, חוו תאונה קשה והם לא ידעו בכלל שתאונה זו מוגדרת על פי החוק כתאונת עבודה. חשוב לציין כי העובדה שתאונה מוגדרת באופן זה,