איך לבחור נכון עורך דין לתביעות ייצוגיות?

בחירה של עורך דין לתביעות קטנות זה לא עניין של מה בכך. כשאתם בוחרים בעורך דין, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע שעונה על קריטריונים מסוימים וזו רק ההתחלה. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת רגע לפני שתבחרו את העורך דין שילווה אתכם בתביעה ייצוגית. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בבחירה של עורך דין למטרת תביעה ייצוגית. כדי שנוכל להציג בפניכם את הדרך לבחירה הנכונה, היינו צריכים לפרסם סקר ברשתות החברתיות ולשאול את הגולשים שהגישו בעבר תביעות מסוג זה איך הם עשו זאת? ומה צריך לדעת כדי להיות בטוחים שאנחנו בוחרים נכון את עורך הדין שילווה אותנו במהלך התביעה? קיבלנו לא מעט פניות בנושא מגורמים שונים, קראנו את כולן באופן מעמיק ובסופו של דבר, ריכזנו את כל המידע והטיפים למדריך זה שיציג בפניכם את הדרך אל הבחירה הנכונה, שלב אחר שלב.

 

איך לבחור נכון עורך דין לתביעה ייצוגית? שלב מספר 1

השלב הראשון בדרך לבחירה נכונה של עו"ד לתביעה ייצוגית כולל רישום ברור ומסודר של כל הגורמים שמתלווים אליכם לתביעה המדוברת. שכן, עוד לפני שתתחילו בהליך של הגשת תובענה ייצוגית  ומציאת עורך דין, עליכם להיות מסודרים ולדעת בדיוק מה מספר האנשים שעומדים לצידכם. אם יש לכם כבר רשימה מסודרת שכזו, אתם יכולים לעבור אל השלב ה- 2.

 

איך לבחור נכון עורך דין לתביעה ייצוגית? שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לברר פרטים מאנשים שלקחו חלק בעבר בתביעה ייצוגית. אלו יכולים להיות קולגות שלכם, חברים, קרובי משפחה ואולי אפילו שכנים. תשאלו כל אדם שאתם פוגשים ותכתבו את שם העורך דין שהוא ממליץ עליו. יכול להיות שיהיו שמות שיחזרו על עצמם וזה מצוין. לאחר שתהיה לכם רשימה של לפחות 5 עורכי דין שעוסקים בתחום, עליכם לעבור אל השלב הבא.

 

איך לבחור נכון עורך דין לתביעה ייצוגית? שלב מספר 3

בשלב זה תוכלו למצוא את העורך דין שעונה על הפרמטרים הבאים:

  • מקצועי
  • אמין
  • יסודי

כעת אתם צריכים להסתכל על הרשימה שבידכם ובכל פעם לערוך חיפוש מחדש בגוגל עם שם העורך דין שנמסר לכם. בכל חיפוש, עליכם לעבור אל לשונית הביקורות של גוגל שתאפשר לכם לקרוא את חוות הדעת שנכתבו על עורך הדין ששמו נכתב בשורת החיפוש. אם תרצו, תוכלו לראות גם את הדירוג שניתן לו. כך בעצם תוכלו לראות מיהו עורך הדין המומלץ ביותר שקיבל את הדירוג וחוות הדעת הטובות ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך לבחירת עורך דין לתביעה ייצוגית. כעת, יש לכם את המידע, כך שנותר לכם לבחור.

לַאֲר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פטיש בצבע זהב
עורך דין תעבורה
קיזוז נזק רכב במקרה של נסיעת עבודה

כל בוקר קמים כמה רבבות ישראלים, מתניעים את הרכב ונוסעים לעבודה. מתוך אותם עשרות אלפי עובדים חלק נכבד למדי קיבל את הרכב המדובר באדיבות המעסיק. מעסיקים רבים מספקים לעובדיהם רכב

איש מחזיק כיסים ריקים
עורך דין פשיטת רגל
כיצד מתבצע המבחן התזרימי בחדלות פירעון?

כשבית המשפט בוחן את ההתנהלות הכלכלית של החייב, הוא מעריך אותה לפי הגדרת שווי שמורכבת מעשרות פרמטרים: חובות, תשלומים, קנסות, הוצאות כנגד הכנסות ועוד. הדבר יוצר הערכות לא מדויקות בחלק

ספר חוקים
עורך דין דיני עבודה
עו"ד אורי בוים – עו"ד לתאונות עבודה

לא עלינו תאונות עבדוה מתרחשות באופן תדיר בישראל וכל יום יש אנשי אשר נפגעים בעבודה. הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר הפגיעה זה ללכת לבית חולים מיד אחר כך אנו חייבי