פסילת רישיון בגין נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות הינה עברה מסוכנת וחמורה ביותר אשר בגינה רישיונו של הנהג ייפסל באופן מיידי. מהן ההשלכות הנוספות ומה עוד חשוב לדעת בנושא – במאמר הבא.

נהיגה תחת שכרות – מה צפוי לכם?

במידה ועליתם על ההגה כאשר אתם שיכורים, דעו לכם כי מדובר באחת העברות החמורות ביותר אותה תוכלו לבצע בדיני תעבורה, וזאת בשל העובדה כי אתם מהווים סכנה מיידית לסובבים כמו גם לעצמכם. למעשה, ע"פ נתונים אשר התפרסמו מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי נהגים שיכורים מעורבים פי 4 בתאונות קטלניות מאשר נהגים אשר לא היו תחת השפעה, כאשר חשוב לציין כי ע"פ חוק נהג שיכור מוגדר כנהג אשר בדמו נמצא ריכוז של 240 מיליגרם, אולם ע"פ עורך דין נהיגה בשכרות ערן עקראוי המשטרה נוטה להגיש כתבי אישום כנגד נהגים אשר בדמם נמצא ריכוז של 290 מיליגרם לליטר, בבדיקת ינשוף. יחד עם זאת, בדיקת הינשוף אשר נהוגה כיום היא בדיקה אשר שנויה במחלוקת וזאת בשל העובדה כי במקרים לא מועטים נמצא כי הינשוף לא היה מכוון כהלכה או הבדיקה לא בוצעה כפי שהייתה אמורה להתבצע, ומשום כך בוטל התיק.

מכונית בתוך בכוס

נהיגה בשכרות – עונשים צפויים

אולם, במידה ואכן נמצא כי נהגתם שיכורים עליכם להיות מודעים לכך כי ההשלכות הצפויות הינן שלילת רישיון באופן מיידי לשלושים יום, החרמת הרכב ולאחר מכן בדיקת דם בתחנת המשטרה אשר נועדה לבסס את ההערכה כי אתם שיכורים. במידה והריכוז אכן נמצא כגבוהה, הצפי הוא הגשת כתב אישום ע"י משטרת ישראל ולאחר מכן ניהול תיק בבית המשפט לענייני תעבורה אשר עשוי לקבוע עונש מאסר על תנאי או בפועל, קנס כספי וכן שלילת רישיון לפרק זמן אשר עלול להגיע גם לשנים רבות. משום כך, עליכם להבין ולהפנים כי מדובר בהליך משמעותי אשר ישפיע באופן ניכר על חייכם, ולכן יש להתקשר באופן מהיר עם עורך דין מומחה לדיני תעבורה אשר יספק לכם את ההגנה המשפטית הנדרשת, בהתאם לתיק שלכם ולנסיבות.

ליווי משפטי מהשורה הראשונה – באמצעות עורך הדין ערן עקראוי

עו"ד ערן עקראוי הינו עורך דין מומחה לדיני תעבורה אשר נחשב בשנים האחרונות לאחד מעורכי הדין מצליחים ביותר בתחום, כל זאת לאור מיומנות משפטית ראשונה במעלה אשר מתבססת על ייצוג מיטבי במגוון רחב של תיקי תעבורה, ובפרט בתחום של נהיגה בשכרות. באמצעות הידע המשפטי של עורך הדין עקראוי תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, החל מהרגע בו נתפסם ועד להמשך ההליך המשפטי, כאשר במקרים מסוימים ותוך בחינת חומר הראיות ניתן לדבריו גם להגיע לכדי זיכוי מוחלט. לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר, היכנסו לאתר בכתובת https://akrewi.co.il השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טופס
עורך דין פלילי
הגשת כתב אישום

אחרי שאדם מסויים נעצר בחשד לביצוע עבירה מסויימת, מתחיל נגדו תהליך משפטי ארוך על מנת לקדם את הדיון בנושא. ברגע שהמדינה אוספת מספיק ראיות, מוצאת עדים ומנסחת את כתב האישום,

עורכי דין
עריכת דין
מקסום פיצויים: אסטרטגיות לתביעות מוצלחות

בכל הנוגע לתביעות נזקי גוף, מקסום הפיצוי הוא בראש סדר העדיפויות למי שסבל מתאונות או רשלנות. בין אם מדובר בתאונת דרכים, רשלנות רפואית או אירוע החלקה ונפילה, הבנת האסטרטגיות להשגת