איך להתגרש ולהישאר בחיים

.גירושין אינם צריכים להיות מכוערים וקשים,אלא יכולים להסתיים גם בדרכי נועם. כיצד? כל הפרטים – במאמר הבא

מתגרשים? זה מה שעליכם לעשות

גירושין הוא אף פעם לא עסק פשוט, בעיקר כאשר מדובר בילדים אשר מעורבים ומקשים מאוד על סיום התהליך, לאור העובדה כי כל הורה רוצה לקבל את החלק הגדול ביותר בעוגה בכל הקשור להסדרי ראייה, חינוך הילדים ותשלום מזונות. לרוב, אנו שומעים בתקשורת על מאבקי גירושים מכוערים מאוד בין זוגות, כאשר לעיתים לא מדובר בזוגות מפורסמים אלא בזוגות אשר מתדיינים במשך שנים רבות בבתי המשפט מבלי להגיע להסכמה, ובכך משלמים מחיר יקר מאוד בעבור התא המשפחתי שלהם כמו גם הכיס, וזאת לאור העובדה כי מאבק משפטי מצריך ייצוג של עורך דין ותשלום של עשרות אלפי שקלים לפתיחת תיק. על כן, אם החלטתם שאתם מעוניינים להתגרש – ישנה חשיבות לפנייה להליך גישור לפני שמתחילים את ההתדיינות המשפטית, כל זאת על מנת להגיע להסכמות ולסיים את התהליך באופן הטוב ביותר ולשביעות רצונם של הצדדים, מבלי להתחיל במאבק ארוך ומתיש כפי שמתרחש לא פעם.

זוג בריב

מי מנהל את  תהליך הגישור ומה חשוב לדעת בנושא?

תהליך גישור הוא כיום פרקטיקה חשובה מאוד אשר מאפשרת לזוגות להתדיין באופן מלא ובנוכחות של מגשר, כאשר כיום מדובר בתנאי סף של בתי הדין הרבניים כמו גם בית המשפט לענייני משפחה אשר לרוב יבקש מהצדדים לגשת להליך גישור, וזאת על מנת להימנע מתהליך משפטי סבוך וארוך. את התהליך של הגישור מבצע עורך דין מגשר אשר לו יש ניסיון ומיומנות בתחום, והוא מהווה למעשה גורם ניטרלי אשר צריך לפשר בין הצדדים בשלל רחב של סוגיות, עד לכדי חתימה על הסכם אשר משקף את כל הסעיפים הרלוונטיים מבחינת כספים, חינוך הילדים וכו' כמו גם הסכמה על הדרך ההורית המשותפת של ההורים, כל זאת כאמור על מנת להגיע לעמק השווה בכל הקשור לסוגיות מהותיות. מאז החלה לפעול הרפורמה של גישור לפני גירושין, זוגות רבים הצליחו למצוא את עצמם בהליך פשוט ונעים יותר ולעיתים אף להימנע מהגירושין עצמם. יחד עם זאת, על מנת להצליח את התהליך ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין מומחה לתחום, כאשר כיום עורכת הדין המובילה היא עו"ד דגנית אלישיב.

עו"ד דגנית אלישיב – גישור מקצועי ומהימן

באמצעות עו"ד דגנית אלישיב תוכלו להיות בטוחים כי תעברו הליך גישור מהימן ומקצועי אשר יעניק לכם את הדרך הטובה ביותר להתגרש, ואולי אף להימנע מכך. לעורכת הדין אלישיב שפע של ניסיון, והיא טיפלה במהלך הקריירה הענפה שלה במאות מקרים – בהצלחה יתרה. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים אודות ההליך ניתן ליצור קשר באמצעות המספר 050-7583555 ובכך תוכלו להתחיל תהליך מורכב אך אפקטיבי מאוד.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זכויות לאחר פיטורים
עריכת דין
הכירו את הזכויות שלכם לאחר פיטורים

עולם העבודה והתעסוקה הוא מורכב ביותר. במיוחד כשמודבר בפן האישי של הדברים. זה אף פעם לא נעים לסיים במקום העבודה בין אם התפטרתם או פוטרתם, אך חשוב להמשיך קדימה בראש

פציעה בעבודה
עורך דין דיני עבודה
תאונת עבודה – על מה שצריך לדעת

במידה ותעברו תאונה במהלך חייכם בשכירים או עצמאים, ייתכן ותאונה תוגדר כתאונת עבודה. על מנת לדעת מה זכויותיכם ואיזה ערוצים מומלץ למצות – המשיכו לקרוא.   תאונת עבודה – מהי?