האם יש חוק נגד הדלקת אש בשטח ציבורי בשבת?

מה ביקשנו בסך הכל? לעשות על האש? מה לעשות, אנחנו אוהבים בשר, אוהבים לעשות בשר כל שבוע, ועכשיו החלטנו לעשות על האש בשבת אבל פתאום

עולות לנו שאלות.

האם אפשר להדליק אש בשטח ציבורי בשבת? האם יש תקנות שאנחנו צריכים להכיר לפני שאנחנו רצים לעשות על האש בסופש עם המשפחה או החברים

שלנו? במאמר הזה, כל מה שאתם צריכים לדעת על הדלקת אש בשטח ציבורי.

 

אין תקנה נגד הדלקת אש בשטח ציבורי בשבת – אבל

כן, אין חוק שאוסר עליכם במפורשות להדליק אש בשטח ציבורי בשבת, אנחנו חיים במדינה יהודית שמקדשת ערכים יהודיים ואת המסורת בחוקים של המדינה אבל ברוך השם המדינה מתחשבת גם בערכים והצרכים של הקרניבורים שלא שומרים שבת.

אז כן, אין חוק או תקנה שמגבילה אתכם מהדלקת אש או מנגל בשבת ציבורי, אבל אנחנו ממליצים לכם לא לעשות זאת באזור בו יש ריכוז גבוה של דתיים, שכן זה יכול להוביל להיתקלות לא נעימה, ופגיעה ברגשות הדת של האנשים הגרים באזור.

אנחנו לא אומרים לכם מה נכון או לא נכון לעשות, אלא מה אולי עדיף לכם לעשות.

 

תקנות נוספות שכדי שתכירו

אז הבנתם שאתם יכולים להדליק אש בשבת ובפרט לעשות על האש כמו שצריך, עם המשפחה והחברים. אין מה לדאוג לא?

אז חכו, יש דברים נוספים שאתם צריכים להקפיד עליהם כשאתם מדליקים אש בשטח ציבורי.

קודם כל כדי שתכירו שלא בכל שטח ציבורי אפשר להדליק אש, במידה וכן ישנם בדרך כלל אזורים מתוחמים ספציפיים שם בכיף תוכלו להדליק על האש אמנם בכל זאת, אבל בהחלט לא בכל מקום בפארק, חפשו אחר שלטים.

דבר נוסף, צריך לשים לב שאתם לא מהווים מטרד לסובבים אתכם, במיוחד בשבת, יום בו עם ישראל נח בדרך כלל.

כיצד אתם יכולים להיות מטרד? במידה ואתם עושים המון רעש שיכול להיות לעיתים בלתי נסבל במידה ויש המון אנשים או מוזיקה, זה בהחלט יכול להפר את התקנות של הפארק.

דבר נוסף, שימו לב לעשן שמתפזר, שכן הוא יכול להגיע לבתים ולהיות מטרד אמיתי ולהפוך את היום שלכם לפחות נעים כשהשכנים מהסביבה מגיעים להתלונן.

בגדול, אין חוק האוסר או מגביל אתכם לעשות על האש או להדליק אש בכללי בשבת, אבל כן יש להקפיד לשמור על התקנות וחוקי הפרקים הציבוריים.

 

סיכום

מה נגיד לכם, מקווים שהרגענו אתכם, לכו תדליקו אש, תחגגו עם החברים, המשפחה, מקווים שהכנתם הרבה בשר לעל האש ועכשיו אתם בראש שקט.

אם אתם מחפשים גרילים לרכישה לקראת האירוע, גריל גז, גריל חשמלי או גריל פחמים, או אולי אפילו מעשנת פלט או מעשנת פחמים טובה, ממליצים לכם להיכנס לאתר של וובר, שמלא במוצרים איכותיים במחירים מגוונים ודינמיים במיוחד. למה אתם מחכים?

 

איש משפט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעות חברת הביטוח
עורך דין ביטוחים
כמה כסף מקבלים מתביעות ביטוח?

כשמדובר בתביעות ביטוח, הבנת כמות הכסף שאתה יכול לצפות היא חיונית לתכנון פיננסי והבראה. בין אם חווית תאונת דרכים, נזק לרכוש או פציעה אישית, ניווט במורכבות של תביעות ביטוח יכול

בהילה בהסכמה ראשית
עורך דין פלילי
מה היא בעילה אסורה בהסכמה

אריק הוא אדם מבוגר, שפגש בצ'אט אינטרנטי את אנה (שם בדוי) – נערה בת 15 וחצי. הם נפגשו מספר פעמים וקיימו במהלכן יחסי מין בהסכמה. אך כשהוריה של אנה גילו

ביטול חוזה
עורך דין גירושין
איך להתגרש ולהישאר בחיים

.גירושין אינם צריכים להיות מכוערים וקשים,אלא יכולים להסתיים גם בדרכי נועם. כיצד? כל הפרטים – במאמר הבא מתגרשים? זה מה שעליכם לעשות גירושין הוא אף פעם לא עסק פשוט, בעיקר