הלכתם במשרד ושברתם את הראש? דעו מה מגיע לכם!

נפילה במשרד או במסגרת העבודה גוררת יחס שונה מאשר נפילה אקראית. העובדה שהפציעה שלכם התרחשה במקום העבודה מאפשרת לכם להנות מסל זכויות רחב יותר, אבל כדי שזה יקרה עליכם להגיש תביעה מסודרת ולוודא שהיא מקבלת את היחס המתאים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע על מה שמגיע לכם במקרה של פגיעה במקום העבודה. 

 

פגיעה במקום העבודה – מי יכול לעזור לנו

פגיעה במקום העבודה היא אירוע חד פעמי, אך כזה שיכולות להיות השלכות רחבות. עוד לפני שנדבר על פרטי האירוע, יש דבר אחד שחשוב שתמצאו כמה שיותר מהר, והכוונה שלנו היא עורך דין תאונות עבודה. בלי עורך דין כזה יהיה לכם קשה להגיע למימוש מלא של הזכויות שלכם, וכאשר מדובר על פגיעה במקום העבודה זה חשוב. עו"ד תומר בכר ישמח לעמוד לשרותכם.

מקום עבודה

הגשת התביעה

הצעד הראשון הוא כמובן להגיש את התביעה עצמה. בטופס התביעה עליכם לפרט את מקרה הפגיעה, המקום שבו הוא קרה וכמובן ההשלכות שלו. מדובר על מילוי של טפסים רבים לרבות הצהרות ואישורים רפואיים שנועדו לבחון מה הפגיעה גרמה לכם, בעיקר בהקשר של אובדן כושר עבודה ולו לזמן מסוים. מילוי הטפסים בצורה מוקפדת הוא תנאי הכרחי להצלחת התביעה.

 

כמה כסף נקבל

אחת השאלות הכי חשובות היא כמה כסף נקבל במידה והתביעה אושרה. התשובה לשאלה הזו נחלקת לשני חלקים. החלק הראשון של הפיצוי הוא פיצוי חד פעמי שאותו תקבלו בהתאם לחומרת הפגיעה. הסוג השני הוא גמלה שנועדה לפצות אתכם על ההיעדרות מהעבודה. ישנם מקרים שבהם תיפסק לטובתכם נכות זמנית וגובה הגמלה ייקבע בהתאם לשיעור אחוזי הנכות.

פיצוי נוסף שאתם יכולים לקבל הוא החזר הוצאות בגין הפגיעה. לאור העובדה שהפגיעה הזו התרחשה במקום העבודה, יש למקום העבודה שלכם אחריות. בהנחה שמדובר על מקום מתוקן ישנה חברת ביטוח שאחראית עליו, אך מכל מקום לא אתם אלו שתצטרכו לשאת בהוצאות השונות של הפגיעה.

 

חשיבות השירות המשפטי

מימוש מלא של הזכויות הוא לא דבר קל, במיוחד כאשר מדובר על תביעה מול הביטוח הלאומי. זו הסיבה שכל כך חשוב שיהיה עורך דין מתחום תביעות העבודה שמלווה את התביעה שלכם. עור דין מנוסה יכיר את הניואנסים השונים ויעזור לכם להגיע למצב שבו כל הזכויות מגיעות אליכם. התהליך יכול להיות ארוך, אך בסופו תקבלו הכל.

 

לסיכום

פגיעה במקום העבודה היא אירוע לא נעים שיכול להוביל להיעדרות ממושכת שלכם מהעבודה. כדי לקבל באופן מלא את הזכויות שלכם עליכם להגיש תביעה לביטוח הלאומי שאחראי על פיצוי במקרים הללו. הביטוח הלאומי, כמו כל חברת ביטוח לא בדיוק אוהב לשלם כסף, ולכן חשוב שיהיה לכם עורך דין שמתמחה בתביעות מהסוג הזה. כך תוכלו להיות בטוחים שהזכויות שלכם תגענה לידי מיצוי.

מִשׂרָד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יגבו חובות
עריכת דין
איך ניתן לגבות חובות?

בכל הנוגע לעולם הסבוך של גביית חובות, יש חשיבות מכרעת להבנת הסעדים המשפטיים העומדים לרשות החייבים והנושים כאחד. ניווט במורכבות של החזר חובות דורש הבנה מוצקה של הדרכים המשפטיות השונות

עורך דין מוסמך
עורך דין פלילי
הכול על עולם המשפט המסחרי

מאז שאתם זוכרים את עצמכם כל מה שרציתם היה להיות אנשי עסקים? יש לכם כבר עסק ואתם רוצים להגדיל ולהרחיב אותו? בקרוב אתם חושבים אולי להתחיל לעבוד גם בחו"ל? אם

רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
סיבוך ידוע אל מול רשלנות רפואית

במקרים רבים של הליכים רפואיים נדרש המטופל לחתום על טופס הסכמה, בו נכלל מונח בשם סיבוך ידוע. מונח זה מתייחס לנזקים שנגרמים בעת ביצוע הטיפול, בצורה נרחבת יחסית, ושיש פעמים