הסכם בין ידועים בציבור

בשנים האחרונות אנחנו רואים לא מעט אנשים שבוחרים לחיות ביחד אך לא להתחתן. לכל זוג שבוחר לעשות זאת יש סיבה אחרת, אך מה שכן משותף לכולם, זה הרצון, בסופו של דבר, להגן על זכויותיהם, ובצדק. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם התחלתם לחשוב לאחרונה על הסכם בין ידועים בציבור, אז למה שלא תחתמו על הסכם כזה עוד היום?

 

למה חשוב כל כך לחתום על הסכם בין ידועים בציבור?

נתחיל ונאמר שידועים בציבור יכולים להיות אנשים שיש ביניהם מערכות יחסים שונות ומגוונות. כלומר, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, זה שאתם בני זוג שלא גרים ביחד ולא מנהלים מה שנקרא "משק בית משותף", זה לא אומר שלא תוכלו לחתום על הסכם כזה. אם יש ביניכם מערכת יחסים זוגית ואם יש אנשים שיוכלו להעיד על כך, בהחלט כדאי יהיה לחשוב על חתימה על הסכם שכזה. יש חשיבות מאוד גדולה לעניין, כי אומנם אולי היום אתם מאוהבים וטוב לכם ביחד, אך אתם לא באמת יודעים מה יוליד יום. האם אתם באמת רוצים להגיע למצב שבו אתם מתווכחים ומבלים ימים ושעות בדיונים בבתי משפט שבהם אתם רבים על כסף או על רכוש? התשובה היא כמובן לא. לכן, לא רק שכדאי יהיה לחתום על הסכם כזה, אלא גם רצוי שתעשו את זה כמה שיותר מהר.

 

מדוע אתם צריכים לפנות לעו"ד מקצועי שעוסק בתחום הזה?

אם יש משהו שמאפיין את העידן שבו אנחנו חיים, זו האפשרות למצוא מידע רב בכל נושא אונליין. משמעות הדברים היא שאתם יכולים למצוא, בין היתר, טיוטות של הסכמים בין ידועים בציבור. עם זאת, מאוד לא מומלץ להוריד הסכם כזה אונליין ולחתום עליו, כי חלק מהעניין כאן זו ההתאמה של החוזה למצב הספציפי והאישי שלכם. לכן, אם אתם רוצים שבבוא העת, ואם יהיה בכך צורך, תוכלו לפתוח את ההסכם ולהיעזר בו, הוא חייב להתאים למצב האישי שלכם ולכן חשוב כל כך לפנות לעורך דין מקצועי שעוסק בתחום הזה.

 

איך בוחרים עו"ד מתאים?

כמובן שאם תעשו חיפוש תגלו שיש הרבה מאוד עורכי דין בישראל שאצלם תוכלו לחתום על הסכמים בין ידועים בציבור, אך האמת היא, שלא כל עו"ד יתאים למשימה הזאת. לכן, אם אתם יכולים לפנות לאשת מקצוע מובילה כמו עורך דין יפית יוחפז, למה להתפשר על פחות מזה? עוה"ד שאליה אתם פונים צריכה להיות מנוסה, מקצועית והיא חייבת להיות מישהי שאתם סומכים עליה. לכן כדאי לברר כל מה שאתם יכולים עוד לפני שאתם פונים לאשת מקצוע בתחום הזה, כי הרעיון הוא לחתום על חוזה שבאמת תוכלו לעשות בו שימוש אם יהיה לכם צורך בכך. לא תדחו את הדברים כי עדיף לחתום כמה שיותר מהר על הסכם בין ידועים בציבור ולישון בשקט.

 

הסכם חתום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עריכת דין
פוטרת בזמן הריון – מה החוק אומר?

בישראל ישנו חוק נשים בעבודה, במסגרתו חל איסור על פיטורים במהלך הריון או חופשת לידה. מעבר לכך, ישנו חוק נוסף והוא חוק שוויון הזדמנות בעבודה, שאוסר על הפליית נשים הריונות

פטיש בצבע זהב
עורך דין תעבורה
קיזוז נזק רכב במקרה של נסיעת עבודה

כל בוקר קמים כמה רבבות ישראלים, מתניעים את הרכב ונוסעים לעבודה. מתוך אותם עשרות אלפי עובדים חלק נכבד למדי קיבל את הרכב המדובר באדיבות המעסיק. מעסיקים רבים מספקים לעובדיהם רכב