מה חברות הביטוח לא רוצות שתדעו?

בין אם מדובר על תאונת דרכים ובין אם מדובר על החמרה במצב בריאותי – אנחנו עשויים למצוא את עצמנו פונים אל חברות הביטוח הפרטיות במצבים שונים בחיים. לא לחינם אנחנו משלמים פרמיה לחברת הביטוח. עם זאת, לעיתים, למרות שאנחנו מקווים שחברת הביטוח תסייע לנו בעת צרה, לא תמיד יש מי שיעזור. אלו הדברים שחברות הביטוח לא רוצות שתדעו.

 

האינטרס של חברות הביטוח

תשאלו כל עורך דין לתביעת חברות ביטוח – יש דברים שחברות הביטוח לא רוצות שנדע. הסיבה לכך טמונה באינטרס העיקרי של חברות הביטוח. חברות הביטוח הן חברות עסקיות בראש ובראשונה. השירות שהן מציעות הוא המוצר שלהן. זה לא שונה ממסעדה שמוכרת מזון או חנות שמוכרת רהיטים. לכן, האינטרס הראשי של חברות הביטוח הוא ליצור רווח גבוה, על ידי העלאת הכנסות וצמצום הוצאות. ככל שהלקוח יודע פחות, כך הסיכויים של חברת הביטוח לצמצמם הוצאות על הלקוח גדלים יותר.

 

קבלת סיוע מעורך דין

כדי להצליח לקבל את הכספים או את התנאים שמגיעים לכם מחברת הביטוח בצורה מקסימלית, מומלץ לקבל סיוע מעורך דין שמתמחה בחברות ביטוח. עורכי הדין הללו יודעים את הדברים שחברות הביטוח לא היו רוצות שאתם תדעו. באמצעות הידע הזה, ידע משפטי נוסף וניסיון, עורכי הדין יוכלו לסייע לכם בסיטואציות השונות שלכם מול חברות הביטוח.

 

נימוק לכל החלטה

חברות ביטוח צריכות לנמק את ההחלטות השונות שהן מקבלות. אם לקוח הגיש תביעה לקבלת פיצויים במסגרת ביטוח סיעודי למשל, חברת הביטוח צריכה לבחון את התביעה ולנמק את ההחלטה אם היא החליטה לדחות את התביעה. אם החברה לא עשתה זאת, ניתן לערער על ההחלטה שלה באופן פשוט יחסית.

 

תקופות התיישנות

ישנם מקרים מסוימים שחלה עליהם התיישנות מבחינת היכולת לקבל פיצויים מחברת הביטוח. לכן, חברות הביטוח לא ממהרות לפנות אל הלקוח ולהפציר בו לעמוד על זכויותיו. מומלץ להגיש תביעה כמה שיותר קרוב למועד האירוע בגינו אתם תובעים.

 

הזכות לייצוג מול חברת הביטוח

לחברת הביטוח קל להתנהל מול רוב הלקוחות שלה. הלקוח הוא לא בעל ידע משפטי ולרוב אין לו ניסיון בהתמודדות מול גופים בירוקרטיים וגדולים. כל לקוח זכאי לקבל ייצוג מעורך דין מול חברת ביטוח פרטית. חברת הביטוח מעדיפה שהלקוחות שלה לא יתנהלו כך, מכיוון שעורך דין יכול לנקוט בצעדים משפטיים נגד החברה.

 

עיון בפוליסה

הרבה מאוד דברים נמצאים בפוליסה שלכם. באמצעות עיון בפוליסת הביטוח תוכלו להבין מה הן הזכויות המלאות שלכם ומה מגיע לכם מחברת הביטוח שלכם. חברות הביטוח לא ימהרו לספר לכם את זה.

 

עמדו על הזכויות שלכם

יש הרבה מאוד דברים שחברות הביטוח הפרטיות לא רוצות שהלקוחות שלהן ידעו. לכן, חשוב מאוד להיות מודעים לכך ולקבל סיוע מאנשי מקצוע, על מנת שגם אתם תוכלו לעמוד על הזכויות שלכם מול חברת ביטוח.

חברות ביטוח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חדר ניתוח
עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בבדיקות בהיריון

רוב הנשים מעידות על כך שאחת מהתקופות הכי מרגשות, יפות ומשמחות בחיים שלהן זו התקופה של ההיריון. יש ציפייה מאוד גדולה, דריכות והרבה תקווה, אך מצד שני, יש גם לא

פשיטת רגל ראשית
עורך דין פשיטת רגל
מה הזכויות שלי במקרה של פשיטת רגל?

צו פשיטת רגל מעביר את הנכסים של החייב לרשות נאמן, אבל זה לא אומר שאין זכויות שאמורות להגן עליו. במאמר הבא נציג את עיקרי הזכויות גם בחדלות פירעון ופשיטת רגל,

תהליך תביעה
עריכת דין
4 סיבות להתחיל תהליך של תביעה מול קבלן

העסקת קבלן לפרויקט שיפוץ או בנייה של הבית יכולה להיות השקעה כספית גדולה למדי, ובהתאם קיימת ציפייה לעבודה איכותית בתמורה. עם זאת, לא כל קשרי העבודה בין הקבלן ללקוחות עוברים

ספר חוקים
עורך דין דיני עבודה
עו"ד אורי בוים – עו"ד לתאונות עבודה

לא עלינו תאונות עבדוה מתרחשות באופן תדיר בישראל וכל יום יש אנשי אשר נפגעים בעבודה. הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר הפגיעה זה ללכת לבית חולים מיד אחר כך אנו חייבי