4 טיפים להתמודדות מול חברת ביטוח

תם משלמים כל חודש פרמיה גבוה לחברת הביטוח במשך כל חייכם במחשבה שבעת הצורך חברת הביטוח תשלם לכם. אך כשמגיע הרגע בו אתם זקוקים לעזרה וצריכים לנצל את תגמולי הביטוח אתם נתקלים בחומות התבצרות. החברה שמסכתם עליה מסרבת לשלם לכם את מה שמגיע לכם ונותנת לכם תירוצים שונים.

למרות שחברת הביטוח דחתה את התביעה שלכם, תדעו שיש מה לעשות בעניין. חברות הביטוח לא תמיד פועלות לטובת האינטרס שלכם אל לטובתן בלבד. הרב פעמים הסיבות לדחיית התביעות על ידי חברות הביטוח הן סיבות לא מוצדקות המסתמכות על סעיפים שוליים או טכניים בלבד בחוזה. אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול אתם יכולים לשנות את רוע הגזרה ולתבוע את חברת הביטוח.

תביעת חברת ביטוח היא לא תביעה פשוטה. לחברת הביטוח כוח רב והרבה כסף העומדים מאחוריה. היא משתמשת בעורכי דין מקצועיים וחוקרים פרטיים על מנת לנצח במשפט ולכן עליכם לדעת איך להתמודד מול חברת הביטוח בבית המשפט. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

 

אל תרימו ידיים

לחברת הביטוח אמנם יש הרבה אמצעים כלכליים, אך בסופו של דבר היא מחויבת לפעול לפי החוק. אם יש לכם עילה לתביעה אין סיבה שלא תוכלו לזכות. חברת הביטוח אמנם תביא לכם סיבות רבות מדוע היא אינה מחויבת לשלם ותציף אתכם בפרטים טכניים שונים מהחוזה. אך עליכם לזכור שלחברת הביטוח יש אינטרסים משלה ותמיד כדאי לבדוק את החוזה בעצמכם.

אנשי ביטוח

 

תפנה אל גורם מקצועי

פוליסות הביטוח הן חוזים מאוד ארוכים ומסובכים הכוללים פרטים טכניים ומונחים מקצועיים רבים. לרוב המבוטחים אין מספיק ידע כדי לדעת לקורא את החוזה ולהבין ממנו מה הזכויות המגיעות להם. לכן, כאשר אתם סבורים שחברת הביטוח מתחמקת מלשלם לכם כדאי לכם לפנות לעורך דין תביעות ביטוח ולהיעזר בידע המקצועי שלו.

עו"ד תביעות ביטוח הוא בעל מיומנות בקריאת חוזי פוליסות וידע להגיד לכם האם יש לכם עילה לתביעה ומה הזכויות והפיצויים המגיעים לכם. בנוסף, עורך דין מומחה יעזור לכם להתמודד מול חברת הביטוח בבית המשפט שכן תביעה כזאת היא ארוכה וקשה ותצטרכו מישהו בעל ניסיון ומומחיו שילחם עבורכם.

 

אל תתמהמהו עם התביעה

מרגע שקרה המקרה בגללו אתם זקוקים לחברת הביטוח מופעלת ספירה לאחור. בכל חוזה של פוליסת ביטוח יש סעיף התיישנות שהוא 3 שנים. זמן הגשת התביעה לחברת הביטוח, המשא ומתן או התלבטויות אישיות לא מונעים מהזמן לעצור. אם אתם לא מגישים את התביעה לבית המשפט לפני שעוברות 3 שנים לא תהיו זכאים להגיש תביעה.

 

תחשבו פעמיים

מרגע שהגשתם את התביעה חברת הביטוח תעשה כל מה שביכולתה כדי להוכיח שאין לכם עילה לתביעה. חברות ביטוח רבות שולחות חוקרים פרטיים על מנת שיעקבו אחר המבוטחים ויביאו כביכול "הוכחות" לכך שלמבוטח לא מגיע שישלמו לו. לכן, גם במהלך התביעה כדאי לכם לחשוב על כל פעולה שאתם הולכים לעשות גם בחיי היום יום.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עורך דין תעבורה
מהם העונשים על נהיגה ללא רישיון

בית המשפט רואה בחומרה רבה נהגים הנוהגים ללא רישיון בתוקף או בזמן שלילה, בשל הסכנה הרבה שבכך. לכן פרט לשלילת רישיון, בית המשפט יכול לקבוע עונשים נוספים – החל מקנס

חוק ומשפט
עורך דין גירושין
שלושת השלבים העיקריים של תביעת גירושין

זהו, ניסיתם הכול, ובסוף נפלה ההחלטה הקשה כל כך – מתגרשים. סביר להניח שזוהי הפעם הראשונה שלכם בסיטואציה כזאת, וחוסר הודאות של מה שהולך לקרות רק עוד יותר מקשה עליכם.

מדד פיננסי נכון
כללי
איך השקעה פיננסית תביא לרווחים בעסק

יצירת רווחיות בעסק תלויה בהרבה מאד משתנים. לפיכך, לפני שמתחילים לתפעל את העסק, או בסמוך לתחילת הפעילות, יש ליצור תוכנית עסקית איכותית. תוכנית עסקית נועדה להשיג שתי מטרות עיקריות: האחת

ספר ופטיש
עריכת דין
איך עובד התהליך הרשמי של ידועים בציבור

בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות בכל הנוגע לאפשרות להיות ידועים בציבור. זוגות רבים בוחרים שלא להתייחד תחת החופה ומצהירים על עצמם כמי שידועים בציבור. הבעיה היא, שלמרות העלייה במודעות לדבר