כיצד ניתן לאתר ביטוחים באופן עצמאי וללא עורך דין

איתור ביטוחים הינה פעולה פשוטה למדי שניתן לבצע באופן עצמאי. נהוג לחשוב כי פעולות מהסוג הזה ניתן וצריך לבצע אך ורק עם עורך דין- אך הדבר אינו נכון. מדובר בפעולה ובתהליך פשוט יחסית, שאתם יכולים לבצע ללא עורך דין. אין הכוונה שאתם יכולים לבצע תהליך זה לבד באופן עצמאי (ונרחיב בהמשך העמוד מדוע..), אלא הכוונה היא שאתם יכולים לתפעל את האירוע בעצמכם- דרך גורם שלישי. כיצד תוכלו לעשות זאת? כל זה בעמוד הקרוב.

מדוע אנו לא יכולים לבצע איתור ביטוחים לבדנו?

התשובה לכך היא לא חד משמעית. צאו מנקודת הנחה כזו- כיום יש במדינת ישראל קרוב ל-100 חברות ביטוח כאלה ואחרות. על מנת לבדוק ולאתר הביטוחים שלכם באופן עצמאי, יהיה עליכם ליצור קשר טלפונית או במייל עם כל אותן חברות. זמני ההמתנה הארוכים שאנו מכירים, לא יסייעו לכם בביצוע התהליך הזה. הדבר עשוי לקחת לכם ימים ולעיתים גם שבועות- הרבה תלוי באלת המזל שלכם..
אם כן- מה עלינו לעשות על מנת לבצע איתור ביטוחים?

שטרות ומטבעות

איתור ביטוחים- כיצד?

כפי שציינו קודם לכן, אין המצב מחייב פנייה לעורך דין. כיום, יש את מיזם הר הביטוח שנותן מענה מושלם לצורך באיתור ביטוחים כאלה ואחרים ללא יוצא דופן- על ידי השארת הפרטים הבסיסיים שלכם (פרטים כמו שם מלא, תעודת זהות ועוד), חברת הר הביטוח תחל בתהליך החיפוש. החברה מחפשת בכל חברות הביטוח השונות, ולמעשה ממפה את כל סוגי הביטוחים האפשריים שיש לכם. עד 21 ימי עסקים מרגע הגשת הפנייה שלכם באתר החברה, מתחייבת חברת הר הביטוח להגיע לכם דואר מפורט עם כלל הביטוחים שיש לכם, בתוספת ביטוחים כפולים בהנחה ויש לכם (ביטוחים כפולים הכוונה לביטוחים שאתם משלמים פעמיים, בשתי חברות שונות. מדובר למעשה בהוצאה מיותרת של כספים).

הדו"ח יכיל מגוון רחב של סוגי ביטוח, החל מביטוח חובה, ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג', ביטוח מקיף לדירה, ביטוח מקיף לבית העסק, ביטוח בריאות, ביטוח חיים עם חיסכון, ביטוח למקרה מוות. את כלל הביטוחים הללו אתם תקבלו במסמך אחד מפורט ומרוכז, ולמעשה תוכלו להיות עדים לכל סוגי הביטוחים שיש לכם. כיום, אין שום צורך בהתעסקות עם עורך דין בעת ביצוע פעולה שכזו- מדובר בחיסכון משמעותי שעשוי לחסוך לכם מאות שקלים ולעיתים גם אלפי שקלים.
פעולה מהירה ופשוטה שדורשת מכם סה"כ השארת הפרטים האישיים שלכם, דרך המחשב האישי שלכם בבית או במשרד, עשויה לחסוך לכם עשרות שקלים בחודש- ומאות שקלים בשנה.

כנסו עוד היום לאתר החברה ובצעו בדיקה של כלל הביטוחים שיש לכם. אל תהיו שאננים ותהיו בטוחים "שלי זה לא ייקרה"- הגישו בקשה לבדיקה ולכו לישון בשקט.

מעוניינים להמשיך לקרוא על – מנהלים תביעה מול הבנק? עורך דין בנקים יעזור לכם כנסו לכאן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר חוקים
עורך דין דיני עבודה
עו"ד אורי בוים – עו"ד לתאונות עבודה

לא עלינו תאונות עבדוה מתרחשות באופן תדיר בישראל וכל יום יש אנשי אשר נפגעים בעבודה. הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר הפגיעה זה ללכת לבית חולים מיד אחר כך אנו חייבי

להתייעץ נדלן ראשית
עורך דין מקרקעין
כל הסיבות להתייעץ עם עורך דין מקרקעין

נדל"ן מעסיק אתכם והגעתם להחלטה שעכשיו גם אתם רוצים להיכנס כבר למגרש של הגדולים ולעשות עסקת נדל"ן מוצלחת? אם כך, אתם בוודאי מתרגשים. זה לא משנה אם מדובר על עסקה