איך לבחור עורך דין נדל"ן נאמן ומתאים לצרכים שלכם?

נדל"ן יכול להיות מקושר אלינו בדרכים רבות. למעשה, בחיינו הבוגרים כמעט ואין אדם שלא ימצא את עצמו מבצע עסקה כלשהי הקשורה לנדל"ן. בין אם מדובר על קניית דירה לצורך מגורים, על שכירת דירה לאותו הצורך, על מכירה של נכסי נדל"ן שקיבלנו בירושה או על השקעה בנדל"ן – הדבר כמעט רלוונטי לכולם. לכן, עורכי דין המתמחים בנדל"ן הפכו למצרך מבוקש. במאמר הבא נסביר כיצד לבחור עורך דין נדל"ן נאמן ומתאים לצרכים שלכם.

 

עורך דין נדל"ן

עורך דין נדלן הוא עורך דין מומחה לענייני מקרקעין. עורך הדין הזה הוא איש המקצוע בעל הבקיאות הגבוהה ביותר בכל הקשור לחוקי הנדל"ן השונים. עורך דין נדל"ן צובר ניסיון מגוון במהלך העבודה שלו. הוא מסייע לאנשים שמעוניינים למכור או לקנות נדלן מסוגים שונים ולמטרות שונות.

כמעט ואין אנשים שמחליטים לוותר על השירותים של עורך דין נדל"ן בעת ביצוע עסקה הקשורה לנדל"ן. מכיוון שמדובר על עסקאות המערבות סכומים כספיים גדולים ורגולציה שעשויה להיות מורכבת, סיוע מאיש מקצוע הוא כמעט הכרחי על מנת לצלוח את המכשולים השונים שיכולים לצוץ בהמשך הדרך.

 

מה כדאי לכם לעשות בפגישת הייעוץ?

השלב הראשוני כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין נדל"ן הוא קביעת פגישת ייעוץ. הפגישה הזאת תגיעה לאחר שכבר אתם יודעים על עסקת נדל"ן מסוימת שאתם עומדים ליטול בה חלק בצורה כזו או אחרת. עורך הדין ישמע מכם מהי אותה עסקה, מה המטרות שלכם, אילו חששות יש לכם ומה השאלות שלכם.

בפגישת הייעוץ כדאי להתכונן מראש ולשאול את עורך הדין שאלות רלוונטיות. זה גם זמן מצוין להתרשם מעורך הדין ולהבין האם הוא יהיה נאמן ומתאים לדרישות שלכם.

 

חשיבות הניסיון של עורך הדין

כדי לבחור עורך דין בצורה טובה, חשוב לשים לב שמדובר בעורך דין מנוסה. לניסיון אין תחליף בסופו של דבר. על מנת שתוכלו לבחור עורך דין שיעמוד על הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי יהיה לכם לברר על הניסיון שלו קודם.

 

אילו עסקאות הוא ביצע עד כה?

גם המרכיב הזה משמעותי בעת בחירת עורך דין. אם למשל אתם מעוניינים במכירת דירה וזקוקים לעורך דין נדל"ן לשם כך, כדאי לכם לבדוק שעורך הדין שאתם מבררים לגביו אכן ליווה עסקאות כאלו בעיקר, ולא עסקאות נדל"ן אחרות, כמו עסקאות של רכישת דירה.

 

המלצות – לא מילה גסה

לחלק מהישראלים יש נטייה להתבייש מהשלב הזה, אבל כדי שתוכלו לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עוברכם, מוטב לבקש המלצות מהמשרד שלו או מלקוחות שונים שעבדו איתו בעבר. תוכלו לשמוע מהם האם עורך הדין יתאים לכם והאם הוא יהיה מספיק נאמן, מתחילת התהליך ועד סיומו בביצוע העסקה. עורך דין שתשמעו עליו דברים שליליים באופן גורף, יהיה עורך דין שלא תרצו לשכור את שירותיו.

עורך דין נאמן למקרקעין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פסק דין
עורך דין משפחה
צו הרחקה לבן זוג אלים

לא פעם ראינו באמצעי התקשורת שמקרי אלימות בין בני זוג הסתיימו ברצח כאשר הכתובת הייתה על הקיר. יתן למנוע זאת באמצעות צו הרחקה. המאמר יפרט מתי ואיך ניתן להוציא צו

עוד גירושין טל טאוב
עורך דין גירושין
האם גירושין עקב בגידה שונה מגירושין רגילים?

נישואים יכולים להסתיים ממגוון סיבות, ובגידה היא אחת הנפוצות ביותר. עם זאת, כאשר בגידה היא הסיבה לגירושין, זה יכול להרגיש אישי ורגשי יותר ויש רצון לקבל 'תמורה' גבוהה יותר במסגרת

הגשת תביעה
עורך דין פלילי
מהי רשלנות של עו"ד ומהי הדרך לתביעה

אדם שפונה לעו"ד בדרך כלל עושה זאת מתוך אמונה שעוה"ד יעשה הכול כדי לדאוג לאינטרסים שלו. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שלא תמיד זה כך, כי ממש כפי שהרופאים לעיתים