האם אפשר להגיש ערעור על דוח משטרה? כל הפרטים על הגשת הרהור

בין אם נקנסתם בעקבות עבירה כזאת או אחרת, יהיה כדאי לבדוק את הנושא של ערעור דוח משטרה. נכון ל-2020, אנחנו עדיין לא חיים ונושמים אוויר של מדינה דיקטטורית, ככה שאם אתם מרגישים שנגרם לכם עוול, אתם מוזמנים לבדוק כיצד אתם מערערים על אותה עוולה שנגרמה לכם.

אם נקעה נפשכם מלהיות שעירים לעזאזל של המערכת, ייתכן שאתם צריכים להגיש ערעור על דוח משטרתי. כמובן, אנחנו לא רומזים לכך שהמערכת פועלת באופן לא צודק או לא חוקי, אבל בחיים כמו בחיים, לפעמים אנשים נאשמים שלא לצורך בכל מיני עבירות כאלו ואחרות. אז אם גם אתם נקנסתם שלא לצורך ואתם מרגישים שנגרם לכם עוול כלשהוא, אתם מוזמנים לערער על הדוח המשטרתי שניתן לכם. לשאלתנו העיקרית, אכן ניתן לערער על דוח משטרה!

 

ניתן ורצוי לערער על דוחות משטרה, במיוחד אם נגרמה לכם עוולה

ייתכן שרכשתם רכב חדש בסוכנות קפיטל מוטורס המובילה, ייתכן גם שרכשתם רכב משומש בשוק הפרטיות. בין אם כך או כך, אתם תצטרכו לדעת כיצד להתנהל עם דוחות וקנסות אשר מונפקים כנגד נהגים בנסיבות שונות ומגוונות.

אם כבר הבנו שעל דוח משטרה אפשר ורצוי לערער, כעת בואו נבין כיצד אתם הולכים לעשות את זה. ראשית, בואו נדבר על האופציות העומדות בפניכם, בד"כ 3 אופציות פעולה. אם קיבלתם דוח משטרה, באפשרותכם לנהוג על פי שלוש מהאפשרויות הבאות שנציג כאן.

 

מה הן האפשרויות שעומדות בפני לאחר קבלת קנס משטרה?

קודם כל, באפשרותכם לשלם במזומן ובתוך 90 ימים מהיום שבו נקנסתם על ידי השוטר או השוטרת. אם אין ברצונכם לשלם את הקנס, אתם יכולים להגיש בקשה להישפט בבית המשפט, וזאת אתם תבצעו תוך 90 ימים מיום קבלת הקנס.

אם אתם מעוניינים להגיש בקשה לביטול הקנס על פי עילות שקבועות בחוקי המדינה, אתם תוכלו לעשות זאת בתוך 30 ימים מהיום בו הונפק הקנס. את כל הפעולות שציינו לעיל, אתם תוכלו לבצע באמצעות הגשת מכתב לתא דואר 120, בעיר פתח תקווה. המיקוד הוא 4910002, וזה יהווה ראייה למשלוח במקרה של דואר רשום.

 

אפשרויות לפנות טלפונית בכדי לדון בנושא קנסות וערעורים

באפשרותכם גם לפנות טלפונית למספר 110, שלוחה מספר 2. לידיעתכם, במוקד 110 קיימת מערכת למענה אוטומטי, שפועלת במשך 24 שעות ומספקת מענה במידת הצורך. אם אתם צריכים מענה אנושי באופן ספציפי, תוכלו לקבל כזה בימים א' ועד ה', בשעות 8 בבוקר ועד 16:00 אחה"צ.

אם אינכם בטוחים באילו דוחות נרשמו בעבורכם, אתם יכולים לברר זאת גם כן דרך המוקד 110, שדרכו אפשר לקבל רישום מלא של כלל הדוחו שהונפקו כנגדכם.

 

כיצד ניתן לשלם קנס משטרה? האם מומלץ דרך האינטרנט?

אם אין ברצונכם לערער על הדוח או להגיש בקשה לביטול, אתם יכולים לשלם את הקנס דרך בנק הדואר, אבל בימינו אפשר ומומלץ לעשות זאת דרך האינטרנט. תוכלו לשלם קנסות אונליין דרך האתר של GOV, שהוא, כידוע, אתר אינטרנט בחזקת המדינה ולמען האזרח.

בכל מקרה, בין אם אתם מחליטים לשלם את הקנס או לערער עליו, אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת במסגרת הזמן שהמדינה מקציבה לכם לפעול למען זאת. בכל מקרה שבו אתם נמנעים מלשלם את הקנס או לערער עליו, אתם למעשה צוברים ריבית.

 

במסגרת 90 הימים שהקציבו לכם תחליטו אם משלמים או מערערים

אם כך, תפעלו במסגרת 90 הימים שהמדינה מספקת לכם, ותחליטו אם ברצונכם לשלם את הקנס או לערער עליו. אל תמתחו את ההחלטה שלכם מעבר למסגרת 90 הימים, מאחר שהקנס בדרך כלל יוכפל. וחבל. והכי חשוב, תעשו כל מה שניתן בכדי להימנע מלכתחילה מלהיקנס. בסופו של דבר, החוקים נועדו ונוצרו בכדי לשמור על כולנו, לשמור על חיינו.

עשו מה שניתן בכדי להימנע מקנסות משטרה, אבל חשוב מכך, עשו מה שניתן בכדי להציל חיים של אחרים ולשמור על עצמכם. בהצלחה, סעו בדרכים בטוחות! ולא פחות חשוב, סעו ברכבים בטיחותיים וחדישים, מפנקים ואמינים. בשורה התחתונה, רכב אמין ייתן לכם את תחושת הביטחון שאתם מחפשים אחריה.

 

שוטר תנועה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין פשיטת רגל
מחיקת חובות

כל אדם זכאי לקבל הליך של מחיקת חובות אל מול הגופים השונים. כיצד זה מתבצע? כל הפרטים במאמר הבא. מחיקת חובות – כיצד זה מתבצע? אזרחים רבים מוצאים עצמם במציאות

איש מקצוע
עורך דין מיסים
מהם חקירות כלכליות ומתי נשתמש בהם

חקירה כלכלית היא אחד מהאפשרויות הרלוונטיות והשימושיות ביותר על מנת לאתר את עסקיו או את נכסיו של אדם כזה או אחר. חקירות כלכליות מתבצעות כאשר חברת חקירות או חוקר פרטי

פסילת צוואה
עורך דין צוואות וירושות
על מה אפשר לפסול צוואה?

בישראל, בכדי לכתוב צוואה בצורה חוקית ותקינה יש לעקוב אחרי הכללים שכתובים בחוק הירושה של המדינה. חוק זה נחקק בשנת 1965 ומאז נוספו לו מספר תיקוני חקיקה נחוצים. במקרים שהכתיבה