מחפשים מומחים לתביעת רשלנות רפואית? המאמר הבא הוא בשבילכם

רשלנות רפואית הפכה למכת מדינה. בכל שנה מוגשים מאות תיקי רשלנות רפואית לערכאות השונות, והנזקים שנגרמים למטופלים עקב הרשלנות הינם גדולים. חולה שלא טופל כראוי ונגרם לו נזק עקב כך ייאלץ לסבול מן ההשלכות לאורך כל ימי חייו, ולכן חשוב כל כך לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית על מנת לדאוג לפיצוי הולם וגם לעזור למנוע את המקרה הבא. אם גם אתם מחפשים מומחים לתביעת רשלנות רפואית, המאמר הבא הוא בשבילכם.

 

משרד עורכות הדין חדיד – הלד

משרד עורכות הדין חדיד – הלד הינו משרד בוטיק לנזקי גוף, מימוש זכויות רפואיות ורשלנות רפואית. המשרד עוסק בכל סוגי נזקי הגוף והרשלנות הרפואית, יעניק לכם ייעוץ והדרכה, ייצוג וליווי בכל סוגי התביעות, לרבות תביעה לגמלת ילד נכה או כל תביעה מסוג אחר למוסד לביטוח לאומי, לחברות הביטוח, למשרד הבטחון ועוד. המשרד מציע יחס אישי, רגישות ונחישות להגיע למיצוי זכויותיכם ולהביא לתוצאות הטובות ביותר עבורכם. במידה וגם אתם או יקיריכם נפגעתם מרשלנות רפואית, פנו עוד היום למשרד על מנת לשמוע כיצד ניתן יהיה לעזור לכם.

 

מומחים לתביעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה נגע שאותו יש לעקור. לרשלנות יכולות להיות סיבות רבות כמו אי הכשרה מספקת, אי התאמה אישית לתפקיד, נטייה להגיע להחלטות שגויות ולא מקובלות או שגיאות מרובות במתן מינונים וסוגי תרופות. כאשר אתם מגישים תביעה לרשלנות רפואית אתם לא רק מחפשים צדק עבורכם או עבור יקיריכם שטופלו ברשלנות, אלא אתם גם עוזרים לסלק מן המערכת גורמים רשלניים ועוזרים למנוע את המקרה הבא. כך שבמידה ואתם או יקיריכם חוויתם רשלנות רפואית, תנו למומחים לתביעת רשלנות רפואית להיות לצידכם עד להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

 

כיצד נקבעת רשלנות רפואית?

בעיני החוק, רשלנות רפואית תהיה סטייה ברורה מנהלים ומתקנות, נקיטת פעולות בלתי סבירות, חריגות ובלתי מקובלות בתחום, אי אבחנה מדוייקת של מחלה או פגיעה, הקלת ראש בממצאים חריגים, אי הגשת טיפול רפואי או עיכוב משמעותי בו, שגיאות במינונים ובתרופות ועוד. על מנת לקבוע רשלנות רפואית יש לשאול את השאלות המהותיות הבאות:

  • אבחנה – האם המחלה, התסמונת או הפציעה אובחנו במדויק? כל טיפול תחילתו באבחון נכון של הבעיה, שהרי ללא אבחון נכון לא יתקיים טיפול מתאים. כך שהשאלה הראשונה הנשאלת תמיד תהיה מה היתה האבחנה והאם היא היתה נכונה.
  • טיפול – האם הטיפול היה בהתאם למקובל והסביר בתחום, במהירות הנכונה, במינונים הנכונים, והאם הוא הועיל או לא הועיל. כמו כן, האם נלקחו בחשבון ההסטוריה הרפואית של המטופל, רגישויות שונות ועוד, על מנת שהטיפול יצליח, והאם התבצע מעקב כראוי?
  • הפנייה להמשך טיפול – האם בהתאם לתלונות החולה הוא נשלח לבדיקות, למומחים, להתייעצויות, למכונים שונים, כל זאת על מנת לאתר את הסיבה למחלה או לפגיעה, והאם הבדיקות בוצעו באופן מקצועי ופוענחו כראוי. האם היתה התייחסות סבירה ומקובלת לתוצאות הבדיקות?
  • פרוצדורות רפואיות – האם בוצעו פרוצדורות רפואיות לטיפול? האם הן בוצעו כראוי וכמקובל, בדרך המקצועית והטובה ביותר, והאם הוסבר לחולה כל מה שהוא צריך לדעת לפני ואחרי הפרוצדורה?

 

לסיכום

על מנת לקבוע רשלנות רפואית יש לפנות לגורם מקצועי כגון עורך דין. משרד עורכות הדין חדיד – הלד בעל נסיון וידע מתאימים על מנת לקבוע האם גם במקרה שלכם התרחשה רשלנות רפואית, ואם כן, כיצד לבנות תיק רפואי ולהגישו לערכאות המתאימות. אם גם אתם נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, פנו עוד היום ותוכלו למצות את הזכויות שלכם ולהגיע לתוצאות המיטביות ביותר עבוכם.

מומחים לתביעת רשלנות רפואית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חדר ניתוח
עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בבדיקות בהיריון

רוב הנשים מעידות על כך שאחת מהתקופות הכי מרגשות, יפות ומשמחות בחיים שלהן זו התקופה של ההיריון. יש ציפייה מאוד גדולה, דריכות והרבה תקווה, אך מצד שני, יש גם לא

ספר ופטיש
עריכת דין
איך עובד התהליך הרשמי של ידועים בציבור

בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות בכל הנוגע לאפשרות להיות ידועים בציבור. זוגות רבים בוחרים שלא להתייחד תחת החופה ומצהירים על עצמם כמי שידועים בציבור. הבעיה היא, שלמרות העלייה במודעות לדבר