נהיגה רשלנית, האיום הגדול ביותר על ערים בישראל

סביר מאוד שאם אם גרים בעיד יש לכם הרבה ציפיות מראש העיר ומחברי העירייה לגבי ניהול העיר ומתן שירותים איכותיים בזמן ולפי הנדרש. אך במקביל לכך, גם מצופה מאתנו לנהוג כתושבי עיר טובים ולשמור על העיר, זאת כולל גם שמירה על כול התושבים שלה החל מקטן ועד גדול. נהיגה רשלנית, היא אחת התופעות שאינן נמנות עם שמירה על תושבי העיר ובפועל, היא האיום הגדול ביותר על ערים בישראל.

 

נהיגה רשלנית

רשלנות היא ביצוע פעולה מבלי לתת לה תשומת לב מספקת, בעצם ביצועה מבלי לנקוט את הזהירות הנדרשת וכתוצאה מכך, לגרום נזק לאחר. נהיגה תהיה נהיגה רשלנית כאשר אנשים לא מתרכזים בכביש לדוגמא ולא נותנים את הדעת לגבי מה שקורה כאן ועכשיו מחוץ לרכב שלהם. זאת יכול להיות מכול מיני סיבות אשר כולן כתוצאה מכך גם נחשבות עבירות על החוק.

  • שימוש בטלפון – למרות שמדובר בנהיגה בתוך העיר ואנשים מרגישים בנוח וגם לא בהכרח נוסעים כול כך מהר, שימוש בטלפון הוא מסיח הדעת מספר אחת, הוא פשוט מצמצם לאפס את החשיבה והקשב של הנהג במהלך נסיעתו ומונע ממנו להיות מחובר ולהגיב למה שקורה בדרך, גם מבחינת נהגים אחרים וגם מבחינת הדרך עצמה.
  • אכילה ושתייה – למרות שקפה נראה תמים, ולא ברור איך סנדוויץ' אבוקדו טעים בכלל יכול להזיק למישהו, אך אכילה ושתייה הן 2 פעולות אשר גם מנטרלות לפחות יד אחת של הנהג במהלך נסיעתו, אך גם גורמות לא להסתכל על הדרך בצורה מספיק ביקורתית ומרוכזת ופתאום לא כול כך קשה להוריד את שתי הידיים מההגה ובעצם לסכן את כול השותפים לדרך.

 

תאונות דרכים בעיר כתוצאה מנהיגה רשלנית

הסיבות הללו, ועוד רבות אחרות, גורמות לתאונות דרכים בתוך העיר ובעצם עשויות להותיר נזק רב למעורבים בתאונה. בגלל שבשונה מכביש מהיר, בתוך העיר יש הרבה מעברי חצייה והרבה שותפים בכול הגילאים לדרך, כול נהג אשר נוהג ברשלנות בעצם מאיים רבות על העיר. דווקא בגלל שנהגים מרגישים בנוח בעיר שלהם, הם לפעמים קצת מחפפים בקרבה הביתה מבחינת האדיקות של הזהירות בנהיגה וזה מאוד מסוכן ולא מטיב עם העיר.

 

נהגתם ברשלנות? פנו לעורך דין

במידה והייתם מעורבים בתאונה כתוצאה מנהיגה רשלנית שנהג בה נהג רכב, או באם אתם מואשמים בסוג כזה של תאונה, אתם חייבים ליצור קשר כמה שיותר מהר עם עורך דין תאונות דרכים. תופתעו לגלות כמה משמעותי יהיה הסיוע שלו, בנוסף לכך שסביר כי יהיו מעורבים הליכים משפטיים שלא תוכלו, ובטח שלא תרצו, להתמודד איתם לבד. נהיגה רשלנית מסכנת את חיי כול המעורבים והשותפים לדרך מחוץ לעיר, וכמובן שגם בתוכה. שמרו על עצמכם.

הודעות טקסט בזמן נהיגה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טלפון
כללי
מהו חוק הסלולר בישראל

ענף התקשורת בישראל ובפרט שוק הסלולר עבר תהפוכות רבות עד שהגיע למצב שבו הוא נמצא כיום. חוקים שמתעדכנים חדשות לבקרים, הגבלות שונות ומשונות, שוק סגור לחברות קטנות ואז שוק שנהפך

פשיטת רגל ראשית
עורך דין פשיטת רגל
מה הזכויות שלי במקרה של פשיטת רגל?

צו פשיטת רגל מעביר את הנכסים של החייב לרשות נאמן, אבל זה לא אומר שאין זכויות שאמורות להגן עליו. במאמר הבא נציג את עיקרי הזכויות גם בחדלות פירעון ופשיטת רגל,

חוק ומשפט
עורך דין גירושין
שלושת השלבים העיקריים של תביעת גירושין

זהו, ניסיתם הכול, ובסוף נפלה ההחלטה הקשה כל כך – מתגרשים. סביר להניח שזוהי הפעם הראשונה שלכם בסיטואציה כזאת, וחוסר הודאות של מה שהולך לקרות רק עוד יותר מקשה עליכם.