עורך דין התחדשות עירונית חיוני מתמיד

ידעתם כי נכון לשנת 2020, הפרויקטים של התחדשות עירונית מהווים כ-15% מסך כל התחלות הבנייה בישראל? על פי הערכות שונות של מומחים בתחום הנדל"ן, הנתונים האלו אפילו הולכים להשתנות ולגדול. אם כך, מי עורך הדין שכדאי להסתייע בו כשמבצעים התחדשות עירונית?

כחלק בלתי נפרד מההתחדשות העירונית שמתרחשת בערים שונות בארץ, מבנים כאלו ואחרים עוברים תהליכי שיפוץ נרחבים למדי, כולל תהליכים של תמ"א ותהליכי שיקום, תהליכים של שימור ועוד. בין אם המבנה עומד לעבור תהליך כזה או אחר של התחדשות, עורכי דין יהיו אנשי המקצוע שילוו אתכם באופן הכי מדויק ומקצועי. ואם לדייק זאת אפילו יותר, לעבור תהליכים נרחבים כאלו ללא הסיוע של עורך דין יהיה סוג של משימה הנידונה לכישלון מראש, להתעכבויות וכדומה.

 

עורך דין התחדשות עירונית

עם כל כך הרבה בירוקרטיה, טפסים, פרטים ורישומים מול הרשויות, גם החכמים הכי גדולים בינינו יכולים להתבלבל בקלות. אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא הסתייעות באנשי המקצוע הנכונים. במקרים אלו, אתם מוזמנים להכיר את משרד עורכי הדין עמית סלע, עו"ד התחדשות עירונית עם וותק וניסיון של למעלה מ-16 שנות עשייה מוצלחת.

בין אם אתם עומדים לעבור תהליך של התחדשות עירונית מסוג כזה או אחר, חשוב לזכור שבתהליך הזה עומדים להיות מעורבים לא מעט גורמים שונים. בכדי להיות מסוגלים להיות מסונכרנים עם כל אותם גורמים ולצלוח את התהליך על הצד המושלם, תהיה חובה להסתייע בעורכי דין בדיני מקרקעין והתחדשות עירונית.

 

מה הם פרויקטים של התחדשות עירונית בכלל?

אנחנו מדברים למשל על תהליכים של תמ"א 38, שמצריכים ממכם התעסקות בהמון מרכיבים שונים. עד שתגיעו לשלב בו יהיה עליכם לרשום את הזכויות על הנכס בלשכת המקרקעין בישראל, אתם תצטרכו לעבור תהליך ארוך למדי, שאת רוב האנשים הוא בדרך כלל גם יתיש.

מעוניינים להימנע מכל מיני מלחמות התשה? ההמלצה שלנו היא סיוע משפטי כמה שיותר מוקדם בתחילת התהליך. ככל שתתעכבו בשכירת שירותיו של עורך דין התחדשות עירונית, ככה למעשה אתם עשויים ליצור יותר בלגן שהוא יצטרך לסדר בהמשך.

 

ווידוא הזכויות המגיעות לכם בחוק: עו"ד מקרקעין והתחדשות עירונית

בין אם ידעתם זאת או לא, ייתכן כי מגיעות לכם זכויות כאלו ואחרות על פי החוק, זכויות שיהיה כדאי להתעקש עליהן. אתם מוזמנים להסתייע בשירותיו של משרד עו"ד עמית סלע, גם עבור מתן ייעוץ מיוחד ליזמים ולבעלי נכסים.

והכי חשוב, לעולם אל תוותרו על ייעוץ ראשוני ופגישת היכרות עם עורך הדין שילווה את העסקה שלכם, גם אם מדובר בהתחדשות עירונית. ללא פגישת היכרות הולמת, יהיה מאוד קשה להחליט באם ברצונכם לעבוד עם עורך הדין שאיתרתם לאורך זמן. וכידוע לכולנו, פרויקטים של התחדשות עירונית עשויים לפעמים לארך במשך פרקי זמן לא מבוטלים. צריכים ייעוץ נוסף מעורך דין בתחום של התחדשות עירונית? צרו קשר עוד היום עם עו"ד עמית סלע.

בהצלחה!

איש משפט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עורך דין תעבורה
מהם העונשים על נהיגה ללא רישיון

בית המשפט רואה בחומרה רבה נהגים הנוהגים ללא רישיון בתוקף או בזמן שלילה, בשל הסכנה הרבה שבכך. לכן פרט לשלילת רישיון, בית המשפט יכול לקבוע עונשים נוספים – החל מקנס

מחשב נייד
אזרחויות ודרכונים
תרגום תעודות עושים רק בחברת תרגומים אמינה ומקצועית

תרגום תעודות עשוי להיות נחוץ עבור סטודנטים המעוניינים ללמוד בארץ שאינה מולדתם, עבור תושבים זרים המעוניינים לתרגם לעברית את תעודות הזהות שלהם, תעודות אזרחות, רשיונות נהיגה, תעודות פטירה, או תעודות

רובים שחורים מוצלבים
עורך דין משרד הביטחון
חוק ההתיישנות תביעה נגד משרד הביטחון

כמו בתהליכים משפטיים אחרים, גם בדינים של תביעות נגד משרד הביטחון ישנו חוק התיישנות. אם חלילה בריאותכם נפגעה כתוצאה מהשירות שלכם בצה"ל, אנחנו מפצירים בכם להתחיל את התהליכים המשפטיים כמה

רכב
עורך דין תעבורה
מה עליי לעשות במידה ושללו לי את הרישיון?

 רוב האנשים לא עוצרים לחשוב בחיי היומיום על רישיון הנהיגה שלהם ועל החופש שהוא מעניק להם. עם זאת, ברגע שבו שוללים לנו את הרישיון הדברים משתנים ומיד מתבהר לנו עד