עורך דין רשלנות רפואית בצפון

כולנו יודעים שיש לנו זכויות, בטח ובטח כאשר זה נוגע לגוף, בריאות ונפש ושבמקרה של נזק הנגרם מגוף רפואי כזה או אחר ניתן ומומלץ לפנות לעורך דין. אך איך נמצא את העורך דין הטוב ביותר בשבילנו אם אנחנו לא גרים בתל אביב? בשביל למצוא את העורך דין הטוב ביותר כדאי קודם לדעת מהי רשלנות רפואית

 

מה זו רשלנות רפואית ולמה זה חשוב שנדע את זכויותינו

רופאים ומומחים רפואיים הם אנשים הכרחיים לשימור בריאותנו. ברוב המקרים, הם עושים עבודה מצויינת בטיפול וסיוע לחולים ומטופלים לתחזק ולפשר את בריאותם. אך עם זאת, ישנם מקרים בהם רופאים או מטפלים טועים ועלולים לגרום לפגיעה או אפילו למוות. כאשר טרגדיות נוראיות כאלו קורות, אנחנו או בני משפחתינו (במקרה המצער של מוות) יכולים להגיש תביעה על רשלנות רפואית על מנת לקבל פיצויים על אובדנכם. אם אתם או אחד מבני משפחתכם סובל מפגיעה כזו או אחרת הנוגעת לרשלנות רפואית פנו במהרה למשרד עורך דין רשלנות רפואית בצפון במרכז או בדרום, בהתאם לאיזור מגוריכם.

 

סיבות לחשד ברשלנות רפואית

ישנן מספר מגוון של סיבות לתביעה של רשלנות רפואית וביניהן:

 

טיפול או סיוע לא הולם

כאשר רופא, מטפל או צוות רפואי לא מבצע את הבדיקות ו/או הטיפולים הנכונים שהחולה זקוק להם ומתוך כך גורם לנזק בתפקודו התקין.

 

טעויות במתן מרשמים

כאשר הרופא ו/או הרוקח נכשלו במתן התרופות הנכונות לבעיה של החולה ומתוך גם גרמו לנזק הפיך או לעוגמת נפש בעקבות סיבוכים הקשורים בטעות.

 

הליכים רפואיים או ניתוחים לא מתאימים

כאשר נעשו הליכים רפואיים או ניתוחים שאינם עומדים בקנה אחד עם הבעיה ו/או מחריפים אות וכמו גם, אי הבחנה בסיכון הנלקח וההשלכות של ההליכים הרפואיים או הניתוחים על המטופל.

 

עיכוב לא לגיטימי בבדיקה או בטיפול

אי הבחנה בדחיפות הבדיקה ו/או הטיפול הנדרשים לאבחון המהיר והתקין ביותר טרם גרימת הנזק בחולה על ידי הגורם המזיק.

אי מתן הסבר על תופעות לוואי כאלו ואחרות בעת מתן תרופות או טיפול רפואי

 

חובת הרופא המומחה

חובתו של כל רופא מומחה למזער את הנזקים של כל מטופל באשר הוא, לשם ככך נועדה שבועת סוקרטס המפורסמת. כאשר רופא נכשל בעמידה סטנדרטים הקונבנציונאליים הוא או היא מפרים את חובתם לטיפול ראוי במטופלים ועליהם לשאת בהשלכות של רשלנותם הרפואית.

אל חכו רגע אחד נוסף ואם אתם או יקיריכם נתקלתם ברשלנות רפואית מכל סוג שהוא, פנו באופן מיידי ובלי עיכובים לעורך דין מומחה על מנת לממש את זכותכם החוקית להגנה על גופכם.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעות חברת הביטוח
עורך דין ביטוחים
כמה כסף מקבלים מתביעות ביטוח?

כשמדובר בתביעות ביטוח, הבנת כמות הכסף שאתה יכול לצפות היא חיונית לתכנון פיננסי והבראה. בין אם חווית תאונת דרכים, נזק לרכוש או פציעה אישית, ניווט במורכבות של תביעות ביטוח יכול

כללי
נפגעתי בתאונת דרכים – מה עלי לעשות?

למרות שאנחנו משלמים כול חיינו על ביטוחים לא תמיד אנחנו מגיעים לכדי הפעלתם ואפילו לא תמיד אנחנו יודעים שאנחנו זכאים לקבל מהם פיצוי או סיוע כלשהוא. במקרה של תאונת דרכים,

ציוד משפטי
עריכת דין
האם חולי קרוהן מקבלים פטור ממס הכנסה?

מחלת הקרוהן היא מחלת מעיים דלקתית שפוגעת במערכת העיכול, במעי הגס, במעי הדק, וכאשר היא חמורה – גם בקיבה ובוושט. אצל רוב החולים הדלקת אינה רציפה וגם הדרגות שלה שונות