שברו לי את הספה בעת הובלה – מה אפשר לעשות?

מעבר דירה או מעבר של כל ציוד שהוא, הינו הליך לא פשוט ומסובך, לכן פעמים רבות אנו נפנה לחברה הובלה שתבצע את ההובלה עבורנו. חברת ההובלה מתחייבת לרוב לשירות אמין ומקצועי, אך פעמים רבות קורות תאונות ונשברים ומתקלקלים דברים בדרך. התאונות הללו לפעמים גורמות לנזק של ממש בחפצינו היקרים לנו מכל ולעיתים בשפשופים תמימים בלבד.

בכל מקרה, מדובר במקרה מצער ועולה השאלה החשובה – האם על חברת ההובלה לכסות על הנזקים שביצעה או שמדובר בסיכונים טבעיים שעשויים לקרות ללא אחריות. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מה אפשר לעשות במקרה בו שברו לכם את הספה בהובלה וגרמו לנזק לחפציכם.

 

מה לעשות במידה ויש נזק בחפציי בעקבות ההובלה?

במידה וביצעתם הובלה ושמתם לב לנזק שחל באחד מחפציכם בעקבותיה, יש לבצע כמה פעולות מומלצות כדי להבטיח טיפול טוב במצב ובתקלה. יש לפנות למובילים בבקשה לפיצויים על הנזק שנגרם על ידי עובדיהם. לפניכם מספר דרכי התמודדות ותוצאות אפשרית לאחר קלקול הציוד שלכם:

 

ביטוח להובלה במקרה של פגיעה

לעיתים לחברת ההובלה קיים ביטוח במקרה של תאונה או פגיעה בציוד אותו הם התבקשו להעביר. במידה ולא קיים לחברה ביטוח כזה, כל שניתן לעשות הוא לבקש פיצויים ולהתלונן.

 

בקשת פיצויים מהמובילים

במידה והמובילים מסרבים לתת פיצויים בגין הנזק שגרמו לציוד שלכם, אתם יכולים להגיש תביעה כנגדה. פעמים רבות בית המשפט יפסוק לטובת המתלוננים אך ישנן גם פעמים גם יזכה את חברת ההובלה. לכן כדאי לחשוב היטב לפני שניגשים להליך משפטי בנושא ולהתייעץ עם עורכי דין ומומחים.

 

מה כדאי לעשות כדי להימנע מנזקים לחפצנו על ידי המובילים?

כדי להימנע כמה שאפשר מנזקים בעת ההובלה שיביאו לפגיעה בחפצינו האישיים ואולי אף להוצאות כלכליות נוספת כדי להחליף או לתקן אותם. מומלץ לפנות לחברת הובלות מהימנה שאתם סומכים עליה שתעשה כל שביכולתה כדי למנוע מתקלות בחפציכם לקרות, כדוגמת – https://sopick.co.il לפניכם מספר טיפים שמומלץ לבצע לפני מעבר דירה כדי להימנע מנזקים בחפציכם:

  1. שמירה על החפצים שהם יקרים ערך – מומלץ ליידע את חברת ההובלות בחפצים יקרי הערך שלנו עליהם צריך לשמור מכל משמר. אם ישנו חפץ חשוב ביותר, אתם יכולים לדאוג להעביר אותו ברכביכם האישי וכך למנוע ממנו חבלות בדרך במשאית כאשר היא מלאה בארגזים.
  2. סקירת הציוד לפני ואחרי – מומלץ לעבור עם המובילים על הציוד לפני העמסתו ואחרי פריקתו ולצלם את החפצים לפני ואחרי. כך לוודא שלא נעשה נזק ואם כן נעשה, יש לנו תיעוד מלא שישמש אותנו אם נתבע לפיצויים.
  3. הכנות לפני הגעת ההובלה – בעת הזמנת ההובלה, מומלץ ליידע את המובילים בכמה שיותר פרטים, שיעזרו להם להתכונן היטב להובלה באופן שימנע פגיעות בחפציכם. חשוב ליידע את המובילים בסביבת הבית הישן והחדש, לעדכן אותם בדבר מעלית או מדרגות או רחובות צרים מדי. כל אלה יוכלו לעזור להם להתכונן היטב ולשמור על חפציכם.

ספה על הכביש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח רפואי
עורך דין ביטוחים
אתם סובלים ממחלה קשה? חשוב שתכירו את זכויותיכם!

בעוד שתאונה או צורך בניתוח הם מקרים נפוצים שיכולים להביא אתכם לבעיות כלכליות וקשיי התמודדות מסוימים, ישנן מחלות קשות שמשפיעות עמוקות על החיים ומייצרות, חס וחלילה, מצב רגשי, כלכלי ורפואי

מס באנגלית
עורך דין מיסים
החזרי מס און ליין, האם זה אפשרי?

בצד המידע האינסופי שניתן למצוא באינטרנט, בעשור האחרון חלה התקדמות משמעותית בכל הנוגע להנגשת שירותים של מוסדות ציבור וגופי ממשל לציבור הרחב, באופן שמאפשר לציבור לקבל שירותים ציבוריים ביעילות ובמהירות.

עורך דין פשיטת רגל
מחיקת חובות

כל אדם זכאי לקבל הליך של מחיקת חובות אל מול הגופים השונים. כיצד זה מתבצע? כל הפרטים במאמר הבא. מחיקת חובות – כיצד זה מתבצע? אזרחים רבים מוצאים עצמם במציאות