מה עליי לעשות במידה ושללו לי את הרישיון?

 רוב האנשים לא עוצרים לחשוב בחיי היומיום על רישיון הנהיגה שלהם ועל החופש שהוא מעניק להם. עם זאת, ברגע שבו שוללים לנו את הרישיון הדברים משתנים ומיד מתבהר לנו עד כמה אנחנו למעשה תלויים ברכב. שללו לך את הרישיון? אתה תוהה מה לעשות בנידון? על כך במאמר שלפניך.

למה שללו לך את הרישיון?

ראשית, כדאי לדעת שיש הבדל בין שלילת רישיון ובין אי הארכת הרישיון. האופציה השנייה קורת בדרך כלל כאשר מדובר על אדם מבוגר שהוחלט שהוא כבר לא כשיר לנהיגה. שנית, יש לא מעט סיבות לשלילת רישיון, כמו לדוגמא עבירות תנועה, תאונה שבה הנהג היה מעורב או אפילו מצב נפשי שמבחינת המשרד האחראי לכך לא מאפשר את המשך הנהיגה של אותו נהג. יש משמעות לשאלה מדוע שללו לך את הרישיון, שכן לא אחת ניתן לערער על העונש. אומנם בהחלט עלול להיות שלא תוכל לבטל לגמרי את רוע הגזרה, אך מצד שני, לא פעם ניתן יהיה לצמצם את משך זמן השלילה ולכן אין סיבה לוותר על מאבק עוד לפני שניסית זאת.

כרטיס רישיון

בעזרת מי כדאי יהיה לצאת למאבק כזה?

בין אם שללו לך את הרישיון כי נהגת תחת השפעת אלכוהול ובין אם זה קרה בגלל כל סיבה אחרת, חשוב שתפנה כמה שיותר מהר לקבלת שירותיו של עו"ד תעבורה. איש מקצוע כזה יידע לבדוק את המקרה הפרטי שלך ולראות במה דברים אמורים, ובעיקר, האם יש לך סיכוי לצמצם את העונש? בנוסף, אסור לשכוח שלא אחת גם השוטרים עלולים לטעות ולכן במצב כזה כמובן שאתה חייב עו"ד רציני ומקצועי. רק מי שבאמת מכיר את התחום הזה לעומק יידע לעזור לך ואתה שמהר מכפי שנדמה לך רישיון הנהיגה יוחזר לך. בנוסף, אם אתה יכול להוכיח שאתה זקוק לרישיון הנהיגה כדי לממן את חייך, הרי שגם אז בהחלט יכול להיות שבית המשפט ילך לקראתך ויקטין את העונש.

כך תבחר את עוה"ד הטוב ביותר בתחום

בין אם אתה רוצה לקנות היום ניאגרה סמויה גרואה ובין אם אתה מחפש עו"ד רציני שיוכל לעזור לך, אין כל טעם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. ניאגרה שלא תהיה מאיכות מספיק טוב לא תוכל לשמש אותך לשנים ואילו עו"ד שאינו מספיק מקצועי לא באמת יוכל לסייע לך. לכן יש טעם לבדוק שאתה בוחר עורך דין מומלץ, מקצועי וכזה שיש לו הרבה מאוד הצלחות בעברו המקצועי. זכור: זה שהארץ שלנו מלאה מצפון ועד דרום בעורכי דין שעוסקים בתחום התעבורה זה טוב ויפה, אך לא כולם באמת יוכלו לתת לך שירות מספיק טוב. לכן יש טעם לעשות מספר בירורים מראש וכך לבחור את עוה"ד הנכון לך.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזיגה לכוס
עורך דין תעבורה
פסילת רישיון בגין נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות הינה עברה מסוכנת וחמורה ביותר אשר בגינה רישיונו של הנהג ייפסל באופן מיידי. מהן ההשלכות הנוספות ומה עוד חשוב לדעת בנושא – במאמר הבא. נהיגה תחת שכרות –

עוד גירושין טל טאוב
עורך דין גירושין
האם גירושין עקב בגידה שונה מגירושין רגילים?

נישואים יכולים להסתיים ממגוון סיבות, ובגידה היא אחת הנפוצות ביותר. עם זאת, כאשר בגידה היא הסיבה לגירושין, זה יכול להרגיש אישי ורגשי יותר ויש רצון לקבל 'תמורה' גבוהה יותר במסגרת