עשיתם תאונה עם רכב חברה – מה ניתן לעשות?

רכבי חברה הם פתרון תחבורתי נהדר, ובונוס מפנק למנהלים ולעובדים כאחד.

כאשר עושים תאונה עם רכב חברה, יש מספר צעדים שחשוב מאוד לנקוט מהר ככל האפשר, כדי למנוע פגיעה אישית בכם ובחברה.

הצעדים הרגילים שיש לבצע לאחר תאונת דרכים ברכב פרטי חייבים להיות משולבים בתקשורת עם גורמים רלוונטיים מחברת הליסינג ובית העסק, וכמובן עם ייעוץ משפטי רלוונטי.

 

הודיעו לאחראי צי הרכב בחברה

רכב חברה הוא לרוב רכב אשר מושכר מחברת ליסינג. רכבי החברה בישראל, נועדו לשרת את עובדי החברה לזמן מוגבל, כאשר לאחר מספר שנות שימוש, הרכב מוחלף בחברת הליסינג ברכב חדש. צי הרכב של החברה הוא למעשה צי של רכבים מושכרים, אבל הוא עדיין חייב לעמוד במגוון כללים ותקנות שנקבעו בחוק, ובאחריות החברה המחזיקה אותו ליישם. כל חברה גדולה, בעלת ציי רכב, מחזיקה בעל תפקיד ייעודי לנושא. תפקידו הוא לוודא שהעובדים שמקבלים רכב עברו הדרכה מסודרת למניעת תאונות, שכלי הרכב מתוחזקים על פי כל הנהלים, ושהתקשורת מול חברת הליסינג מתנהלת באופן חלק. כאשר מבצעים תאונה עם רכב חברה, מעבר לשאר החובות שלכם כנהגים להגיש עזרה ולהזעיק את כוחות המשטרה, חשוב מאוד ליידע את אחראי הרכב הרלוונטי. הודעה מוקדמת תאפשר לו לסייע לכם בניהול המשבר מבחינה בירוקרטית, ותקל עליו לתאם קבלת רכב חלופי מחברת הליסינג במהירות האפשרית.

 

קבלו ייעוץ משפטי רלוונטי

להתייעצות עם עורכת דין יערית אוליאל יכולה להיות השפעה אדירה על תוצאות התאונה מבחינה משפטית. כאשר מדובר על תאונות דרכים, מנעד העונשים הוא רחב ביותר, כאשר אנשים מסוימים עלולים לספוג עונש מאסר ארוך בפועל, ואחרים תקופה קצרה של שלילת הרישיון. התייעצות עם עורכת דין ברמה גבוהה, תאפשר לכם להימנע מביצוע טעויות טיפשיות בזירת התאונה, כאשר אתם עדיין מבולבלים ונרגשים. טעויות כאלו יכולות להוביל להשלכות משפטיות מרחיקות לכת, כאשר להשיב את הגלגל לאחור יהיה כמעט בלתי אפשרי. מעבר לסיוע בזירת האירוע, ייעוץ משפטי מעורכת דין מעולה, אשר מלווה אתכם מרגע התאונה ועד המשפט, יכול לחשוף היבטים שונים בתאונת הדרכים, שיתכן ויובילו לזיכוי שלכם מאחריות לאירוע.

 

לפני הכול טפלו בנפגעים

לפעמים אחרי תאונת דרכים, המחשבות רצות לכל הכיוונים. אתם לא יודעים כבר מה לעשות קודם, ומרוב משימות שעליכם לבצע אתם מתבלבלים לחלוטין. נסו לזכור דבר אחד, חשוב ביותר, והוא להגיש סיוע לנפגעים במידה וישנם. הגשת עזרה ראשונה יכולה לעשות את ההבדל בין חיים ומוות, ולמרות הקשיים הרגשיים והסערה הפנימית מחובתכם לעשות ככל שתוכלו כדי להגיש אותה. טיפול בנפגעים גם יכול לסייע לכם מבחינה משפטית, למנוע אישום בתאונת פגע וברח, ולצמצמם את הנזק שנגרם לקורבנות בתאונה, מה שיוביל לענישה הרבה פחות מחמירה בבית הדין.

 

התנגשות רכבים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוק ומשפט
עורך דין גירושין
שלושת השלבים העיקריים של תביעת גירושין

זהו, ניסיתם הכול, ובסוף נפלה ההחלטה הקשה כל כך – מתגרשים. סביר להניח שזוהי הפעם הראשונה שלכם בסיטואציה כזאת, וחוסר הודאות של מה שהולך לקרות רק עוד יותר מקשה עליכם.

מאזניים
עורך דין פלילי
מה ההבדל בין עבירת הריגה לעבירות המתה?

היכרות עם ההבדל בין עבירת הריגה לעבירות המתה צריכה להיות אינטרס של כל חשוד, כי היא עשויה להשפיע בצורה דרמטית על האסטרטגיה המשפטית וכמובן העונש. בנוסף, חשוב להתייעץ עם עורך

הגשת טופס
נוטריון
מהו אישור חיים ואיך נוטריון יעזור

במדינת ישראל, נוטריון הוא זה המוסמך לאמת בחתימתו כי האדם שעומד ונמצא לפניו הוא אכן מי שהוא טוען שהוא, והנוטריון הוא זה שבעל הסמכות לאמת את אישור החיים. לכן, אם

שופט
עריכת דין
מה מוגדר כתאונת עבודה ומהם סוגי הפגיעות

לאחרונה שמענו על כמה מכרים שלנו שלצערנו, חוו תאונה קשה והם לא ידעו בכלל שתאונה זו מוגדרת על פי החוק כתאונת עבודה. חשוב לציין כי העובדה שתאונה מוגדרת באופן זה,