מהם חקירות כלכליות ומתי נשתמש בהם

חקירה כלכלית היא אחד מהאפשרויות הרלוונטיות והשימושיות ביותר על מנת לאתר את עסקיו או את נכסיו של אדם כזה או אחר. חקירות כלכליות מתבצעות כאשר חברת חקירות או חוקר פרטי נקרא על מנת לעזור לנושים על מנת שהם יוכלו לאתר את כל רכושו ונכסיו של אדם אשר חייב להם כסף. כך בעצם יכולים הנושים להשתמש בכוח העומד לרשותם על מנת לדרוש את הסדר החוב או שהם יוכלו לאיים בעיכול נכסים.

לא מעט נושים טוענים כי אין באפשרותם להסדיר את החוב המרחף מעל ראשם, אך בפועל מדובר בטענה שקרית שאין לה כל בסיס. בעזרת משרד חקירות מיומן אשר יפעיל חקירה כלכלית תוכלו לאתר את כל הנכסים ואת כל הרכוש אשר עומד לזכותו של אדם. כך תוכלו לדעת בדיוק האם הטענות הינן טענות נכונות או משא מדובר בטענות שקריות.

זוג רבים על הרכוש

מתי משתמשים בחקירות כלכליות?

ראשית המקרה הנפוץ ביותר שבו נהוג להשתמש בחקירה פלילית על מנת לקבל את המידע הנחוץ זה במקרה של גוף או מוסד מסוים אשר מנסה להשיג מידע על רכושו של נישום. בעזרת חקירה כלכלית נכונה, יקבל הגוף או המוסד רשימה של כל הנכסים והרכוש אשר עומדים לזכותו של הנישום. כך בעצם הם יוכלו לעלות שלב בדרישה להסדר החוב.

שנית ישנו עוד מקרה שהפך להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות שגם בו נדרשת חקירה כלכלית וזה כמובן בעת הליך גירושים. (איך להתגרש ולהישאר בחיים) כיום זוגות רבים אשר היו נשואים תקופה מסוימת מחליטים לפרק את החבילה, אך מה קורה כאשר מגיעים לשלב של חלוקת הרכוש? בעזרת משרד חקירות IBPI מיומן תוכלו לערוך חקריה כלכלית טובה ואפקטיבית אשר תעזור לכם לדעת מהו הרכוש שיש לבן או לבת הזוג שלכם – גם רכוש שלא ידעתם על קיומו מעולם.

החשיבות של חקירה כלכלית

בעידן שבו אנו חיים היום, לאנשים רבים הרבה יותר קל להסתיר נכסים או סכומי כסף גדולים. מהסיבה הזאת לא מעט גופים גדולים ואפילו גם אנשים פרטיים צריכים את העזרה המקצועית של משרד חקירות על מנת לאתר את כל רכושו ונכסיו של אדם מסוים.

החשיבות של חקירה כלכלית במקרים רבים היא קריטית על מנת שיהיה ניתן להוציא את הצדק לאור. חקירה כלכלית תהיה יעילה מאוד במקרים סבוכים כגון: הלבנת הון, העלמת מס, שוחד, מרמה, הונאה, דיני ניירות ערך, חשבוניות פיקטיביות ועוד.

מהסיבה הזאת אם אתם רוצים להוציא את הצדק לאור, ולקבל את מה שמגיע לכם במהירות המרבית – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל משרד חקירות על מנת שיתחיל בחקירה כלכלית. בתוך זמן קצר תקבלו תמונת מצב עדכנית ומדויקת אשר לאחריה תוכלו להחליט מהם הצעדים הבאים שבהם אתם מעוניינים לנקוט.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדד פיננסי נכון
כללי
איך השקעה פיננסית תביא לרווחים בעסק

יצירת רווחיות בעסק תלויה בהרבה מאד משתנים. לפיכך, לפני שמתחילים לתפעל את העסק, או בסמוך לתחילת הפעילות, יש ליצור תוכנית עסקית איכותית. תוכנית עסקית נועדה להשיג שתי מטרות עיקריות: האחת

רובים שחורים מוצלבים
עורך דין משרד הביטחון
חוק ההתיישנות תביעה נגד משרד הביטחון

כמו בתהליכים משפטיים אחרים, גם בדינים של תביעות נגד משרד הביטחון ישנו חוק התיישנות. אם חלילה בריאותכם נפגעה כתוצאה מהשירות שלכם בצה"ל, אנחנו מפצירים בכם להתחיל את התהליכים המשפטיים כמה