איך עושים איחוד תיקים בהליך פשיטת רגל?

לא פעם, אלו המוצאים את עצמם בהליך של פשיטת רגל תוהים לגבי איחוד של כמה תיקים. הדבר מדיר שינה מעיני רבים, וזו הסיבה שהחלטנו לרכז את כל המידע, אחת ולתמיד במקום אחד. קראו את המדריך הנוכחי בעיון ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

איך מאחדים תיקים?

כדי לאחד תיקים צריך לפנות אל לשכת ההוצאה לפועל שבה התיקים נפתחו, לפנות אל הפקיד שנמצא במקום ולבקש ממנו לבצע הליך של איחוד תיקים אל תיק "אב" יחיד. הדבר בעצם מביא בסופו של דבר למצב של איחוד כלל החובות. ראוי לציין כי ישנה המלצה לתאם תור מראש טרם ההגעה אל הלשכה. בנוסף לכך, דעו כי עליכם להתאזר בסבלנות. שכן, במרבית הלשכות, יש המתנה ארוכה.

 

תיקי הוצאה לפועל שלא ניתן לצרף לתיק אחד

רגע לפני שתיגשו אל לשכת ההוצאה לפועל, אנו רוצים לציין שיש כמה סוגים של תיקים שלא ניתן לאחד אל תיק אחד. הסיבה לכך היא שהמחוקק בוחר לתת עדיפות או קדימות לתיקים מסוימים. להלן כמה תיקים שאתם לא תוכלו לאחד כשאתם נמצאים בעת הליך של פשיטת רגל:

  • תיק מזונות
  • תיק משכון או משכנתא
  • תיקים שיש בהם ערובה או שעבוד לפירעון החוב ועוד

מבירור שערכנו בנושא, גילינו שיש סיבה לכך שהתיקים הללו לא יכולים להתאחד עם הליך של פשיטת רגל. התברר לנו כי תיק המזונות למשל, צריך להיות בעדיפות ראשונה ולכן הוא אינו יכול להיות מאוחד עם שאר התיקים, אם תרצו לקבל הכוונה בכל הנוגע להליך של תיקים חדלות פרעון – YML אנו ממליצים לכם ליישם את ההמלצה שתופיע בפסקה הבאה.

 

פנו אל עורך דין חדלות פרעון

אם אתם צריכים לבצע הליך של איחוד תיקים בהליך של פשיטת רגל, אנו ממליצים לכם לפנות אל עורך דין חדלות פרעון שיכוון אתכם לאורך כל ההליך ויאפשר לכם לדעת אילו תיקים יכולים להיות מאוחדים ואילו לא. כך לא תצטרכו להגיע לחינם את הלשכה להוצאה לפועל ולגלות בכל פעם מידע חסר (שהיה יכול להיאמר לכם על ידי עורך דין שבקיא בתחום).

 

איך תוכלו לבחור בעורך דין מומלץ?

חשוב מאוד שלא תפנו אל עורך דין אקראי, אלא תערכו בירור מקיף רגע לפני שאתם מקבלים את הסיוע מטעמו. אנו ממליצים לכם לבדוק שמדובר בעורך דין מומלץ באמצעות האפשרויות הבאות:

  1. פרסום פוסט בפרופיל הפייסבוק שלכם
  2. פרסום הודעה בפורום של עורכי דין
  3. בירור עם מכרים, חברים, קולגות וקרובי משפחה

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איך עושים איחוד תיקים בהליך פשיטת רגל. אתם כמובן יודעים גם את החשיבות בפנייה אל עורך דין שבקיא בנושא. כך שנותר לכם רק למצוא עורך דין מומלץ שילווה אתכם בהליך. שיהיה בהצלחה!

מראה כיסים ריקים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הגשת תביעה
עורך דין פלילי
מהי רשלנות של עו"ד ומהי הדרך לתביעה

אדם שפונה לעו"ד בדרך כלל עושה זאת מתוך אמונה שעוה"ד יעשה הכול כדי לדאוג לאינטרסים שלו. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שלא תמיד זה כך, כי ממש כפי שהרופאים לעיתים

ציוד משפטי
עריכת דין
האם חולי קרוהן מקבלים פטור ממס הכנסה?

מחלת הקרוהן היא מחלת מעיים דלקתית שפוגעת במערכת העיכול, במעי הגס, במעי הדק, וכאשר היא חמורה – גם בקיבה ובוושט. אצל רוב החולים הדלקת אינה רציפה וגם הדרגות שלה שונות

עורך דין בעסקאות מקרקעין
עורך דין מקרקעין
למה חשוב להיעזר בעו"ד בשביל עסקאות נדל"ן?

המורכבויות של עסקאות נדל"ן הן מגוונות, וכוללות היבטים משפטיים, פיננסיים ורגולטוריים, שיכולים להיות גורם מרתיע הן עבור משקיעים ותיקים והן עבור רוכשים ראשונים. בלב עסקאות אלו עומדת רשת מורכבת של חוזים, משא ומתן ותהליכי בדיקת נאותות, הדורשים לא רק תשומת לב לפרטים אלא גם הבנה מעמיקה של החוק. זה המקום שבו המומחיות של עורך דין הופכת הכרחית   מורכבות משפטית? בשביל זה יש עורך דין אחת הסיבות העיקריות להעסיק עורך דין בעסקאות מקרקעין היא המורכבות המשפטית שעסקאות אלו טומנות בחובן פעמים רבות. דיני המקרקעין כוללים מגוון חוקים, תקנות ופסיקה, שיכולים להשפיע באופן משמעותי על תוצאות העסקה. מהשלבים הראשונים של עריכת החוזה ועד לשלבים האחרונים של סגירת העסקה, כל שלב נשלט על ידי עקרונות משפטיים שיכולים להיות מאתגרים להבנה ללא הדרכה מקצועית. עורכי דין יכולים לפרש חוקים אלה, לספק בהירות ולייעץ לגבי דרך הפעולה הטובה ביותר לנקוט בכל צומת.   החשיבות של משא ומתן עם עורך דין משא ומתן על תנאים והגבלות הוא מרכיב קריטי בעסקאות נדל"ן.