מה חברות הביטוח לא רוצות שתדעו?

בין אם מדובר על תאונת דרכים ובין אם מדובר על החמרה במצב בריאותי – אנחנו עשויים למצוא את עצמנו פונים אל חברות הביטוח הפרטיות במצבים שונים בחיים. לא לחינם אנחנו משלמים פרמיה לחברת הביטוח. עם זאת, לעיתים, למרות שאנחנו מקווים שחברת הביטוח תסייע לנו בעת צרה, לא תמיד יש מי שיעזור. אלו הדברים שחברות הביטוח לא רוצות שתדעו.

 

האינטרס של חברות הביטוח

תשאלו כל עורך דין לתביעת חברות ביטוח – יש דברים שחברות הביטוח לא רוצות שנדע. הסיבה לכך טמונה באינטרס העיקרי של חברות הביטוח. חברות הביטוח הן חברות עסקיות בראש ובראשונה. השירות שהן מציעות הוא המוצר שלהן. זה לא שונה ממסעדה שמוכרת מזון או חנות שמוכרת רהיטים. לכן, האינטרס הראשי של חברות הביטוח הוא ליצור רווח גבוה, על ידי העלאת הכנסות וצמצום הוצאות. ככל שהלקוח יודע פחות, כך הסיכויים של חברת הביטוח לצמצמם הוצאות על הלקוח גדלים יותר.

 

קבלת סיוע מעורך דין

כדי להצליח לקבל את הכספים או את התנאים שמגיעים לכם מחברת הביטוח בצורה מקסימלית, מומלץ לקבל סיוע מעורך דין שמתמחה בחברות ביטוח. עורכי הדין הללו יודעים את הדברים שחברות הביטוח לא היו רוצות שאתם תדעו. באמצעות הידע הזה, ידע משפטי נוסף וניסיון, עורכי הדין יוכלו לסייע לכם בסיטואציות השונות שלכם מול חברות הביטוח.

 

נימוק לכל החלטה

חברות ביטוח צריכות לנמק את ההחלטות השונות שהן מקבלות. אם לקוח הגיש תביעה לקבלת פיצויים במסגרת ביטוח סיעודי למשל, חברת הביטוח צריכה לבחון את התביעה ולנמק את ההחלטה אם היא החליטה לדחות את התביעה. אם החברה לא עשתה זאת, ניתן לערער על ההחלטה שלה באופן פשוט יחסית.

 

תקופות התיישנות

ישנם מקרים מסוימים שחלה עליהם התיישנות מבחינת היכולת לקבל פיצויים מחברת הביטוח. לכן, חברות הביטוח לא ממהרות לפנות אל הלקוח ולהפציר בו לעמוד על זכויותיו. מומלץ להגיש תביעה כמה שיותר קרוב למועד האירוע בגינו אתם תובעים.

 

הזכות לייצוג מול חברת הביטוח

לחברת הביטוח קל להתנהל מול רוב הלקוחות שלה. הלקוח הוא לא בעל ידע משפטי ולרוב אין לו ניסיון בהתמודדות מול גופים בירוקרטיים וגדולים. כל לקוח זכאי לקבל ייצוג מעורך דין מול חברת ביטוח פרטית. חברת הביטוח מעדיפה שהלקוחות שלה לא יתנהלו כך, מכיוון שעורך דין יכול לנקוט בצעדים משפטיים נגד החברה.

 

עיון בפוליסה

הרבה מאוד דברים נמצאים בפוליסה שלכם. באמצעות עיון בפוליסת הביטוח תוכלו להבין מה הן הזכויות המלאות שלכם ומה מגיע לכם מחברת הביטוח שלכם. חברות הביטוח לא ימהרו לספר לכם את זה.

 

עמדו על הזכויות שלכם

יש הרבה מאוד דברים שחברות הביטוח הפרטיות לא רוצות שהלקוחות שלהן ידעו. לכן, חשוב מאוד להיות מודעים לכך ולקבל סיוע מאנשי מקצוע, על מנת שגם אתם תוכלו לעמוד על הזכויות שלכם מול חברת ביטוח.

חברות ביטוח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעה להטרדה מינית
עורך דין הטרדה מינית
הטרדה מינית בעבודה: כיצד להתמודד עם התופעה?

סביבת העבודה שלנו צריכה להיות נעימה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה בינאישית. כולם צריכים להרגיש בנוח בה, אבל לצערנו קיימים מקרים בהם אנשים מסוימים מפירים זאת. אם הוטרדתם מינית בעבודה

עריכת דין
עורך דין תעבורה
תביעות תאונות הדרכים: מה שחשוב לדעת

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, ייתכן שאתם תוהים אילו צעדים עליכם לנקוט כדי להגיש תביעה לצורך קבלת פיצויים. תביעות תאונות דרכים יכולות להיות מורכבות וגוזלות זמן, אך ישנם צעדים מסוימים

חללי עבודה ראשית
עורך דין דיני עבודה
איך להתאים חללי עבודה לתו הסגול של הממשלה

רוצים לחזור לשגרה ולא בטוחים מה הדרך הבטוחה לעשות זאת? התו הסגול שנקבע על ידי משרדי הבריאות והאוצר מאפשר לעסקים שונים לחזור לפעילות בהתאם למגבלות שונות. זאת על מנת לצמצם

איש חוק מצליח
עורך דין משפחה
הסכם בין ידועים בציבור

בשנים האחרונות אנחנו רואים לא מעט אנשים שבוחרים לחיות ביחד אך לא להתחתן. לכל זוג שבוחר לעשות זאת יש סיבה אחרת, אך מה שכן משותף לכולם, זה הרצון, בסופו של